Quinny zapp xtra klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Bas

MissTooze skriver:

Kunne være jeg lige skulle smutte en tur i ønskebørn så inden jeg evt. bestiller den Kan brio sing også nemt klappes sammen og vendes begge veje?

Jep det kan den og den kan være i vores lille Fiat 500´s bagage rum. Ja turde simpelthen ikke at bestille den og det først igår jeg opdagede Ønskebørn har reklameret med den, men de har den ikke i Køge hvor jeg bor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MissTooze

Nå var et smut i ønskebørn i dag, og den eneste quinny de havde var buzz'en da de ikke har solgt ret mange quinny og derfor ikke har dem i butikken mere, den de havde var den sidste og det var en udstillingsmodel, så de bestiller dem kun hjem hvis folk vil købe dem nu. Var så i vores lokale babybutik og der fandt jeg en Icoo peak 3, sat fra 5999 til 2499!

Så det blev til sådan en til os, den virker super lækker og har også vende sede og kan nemt klappes samme -håber vi bliver glade for den!!!

Anmeld

19. oktober 2011

Superbasse

Jeg har en som jeg ikke bruger længere, vi har brugt den på ferier, den kører fantastisk og er i det hele taget bare super fed!

OG så kan man jo ha den med ind i flyet som håndbagage

Tror ikke at de sælges i DK?

Jeg bor i Hvidovre, du er velkommen til at komme og se den, eller jeg kan sende dig billeder af den, den står rigtig fin, ikke solbleget eller noget.

SMS mig 20944572

Mvh Rya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.