Hjernerystelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.118 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Amelia<3

Hvad er symptomerne på hjernerystelse?

Min datter på 21 mdr faldt ned fra sofaen og slå sit hoved på bordet. Vi har været ved lægen og hans sagde at alt var ok, men problemet er at jeg ikke stoler på ham, da min datter var syg sidste gang sagde han hun ikke fejlede noget selvom hun havde 41 i feber, om aftenen tog vi til lægevagten der undersøgte han hende grundelig og det viste sig at hun havde både halsbetændelse og mellemørebetændelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

misspippi

Ved hjernerystelse kaster man op og er ofte lidt difus og træt.

Man plejer at holde et vågent øje med barnet når det sover. F.eks vække det hver 2. time. Det er træls men nødvendigt.

Hvor har hun slået hovedet? Har hun fået en bule eller gik der hul?

De kan ofte klare at blive slået i hovedet foran, fremfor bagi. Og der er større chance for hjernerystelse når man har slået baghovedet.

God bedring med hende.

Hvis du ikke stoler på din læge, kan du jo skifte til en anden....

Anmeld

4. marts 2011

Amelia<3

misspippi skriver:

Ved hjernerystelse kaster man op og er ofte lidt difus og træt.

Man plejer at holde et vågent øje med barnet når det sover. F.eks vække det hver 2. time. Det er træls men nødvendigt.

Hvor har hun slået hovedet? Har hun fået en bule eller gik der hul?

De kan ofte klare at blive slået i hovedet foran, fremfor bagi. Og der er større chance for hjernerystelse når man har slået baghovedet.

God bedring med hende.

Hvis du ikke stoler på din læge, kan du jo skifte til en anden....

Hun slog sin hoved foran og der er en lille bule ikke voldsomt.

jeg holder øje med hende, hun er lidt sløv og har haft feber, og kastet lidt op, men lægen sagde at det ikke betyder noget, og at af hjernerystelse får man ikke feber.

Jeg ved godt at jeg kan bare skifte min læge men der er to og den anden er rigtig god. Men jeg overvejer det.

Tak for dit svar,...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.