Nyeste musik med gang i :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Jules

Ja nu er det jo flere år siden jeg har været i byen...

Og jeg skal begynde at løbe på mandag så har brug for noget musik med gang i til at komme i "stemning"....

Hvad er godt de damer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

morethanperfect

Jules skriver:

Ja nu er det jo flere år siden jeg har været i byen...

Og jeg skal begynde at løbe på mandag så har brug for noget musik med gang i til at komme i "stemning"....

Hvad er godt de damer???

http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A

Anmeld

4. marts 2011

Dinna88

Nu ved jeg ikke hvilket musik du er til, men der er Lasgo og Tiesto som jeg lige kan komme på. Ellers er der jo The Voice der spiller musik konstant om aftenen, det er også sådan noget.... Ja. sådan noget musik.

Anmeld

4. marts 2011

Jules

morethanperfect skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke hvilket musik du er til, men der er Lasgo og Tiesto som jeg lige kan komme på. Ellers er der jo The Voice der spiller musik konstant om aftenen, det er også sådan noget.... Ja. sådan noget musik.

Nu jeg har en alene aften ku det være jeg skulle høre noget "the voice" ;)

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

Jeg løber ALTID til beyonce, get me bodied. Den er sååååå fed og så er den 6 min, så når man har hørt den færdig har man allerede løbet i 6 min, det er hvad jeg best kan arbejde med i mit hoved.. Og ellers Rihanna

Anmeld

4. marts 2011

Jules

sarahb skriver:

Jeg løber ALTID til beyonce, get me bodied. Den er sååååå fed og så er den 6 min, så når man har hørt den færdig har man allerede løbet i 6 min, det er hvad jeg best kan arbejde med i mit hoved.. Og ellers Rihanna

Den må jeg da lige have hentet ned og få hørt... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.