Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver:Så har jeg fået fri og om 3kvarter skal jeg til møde... Øv øv gider ikke...Majbritt(H)
PiaR skriver:twinboys skriver:Så har jeg fået fri og om 3kvarter skal jeg til møde... Øv øv gider ikke...Majbritt(H)Dejligt... jeg har fået tidligt fri i dag, kan ikke huske hvornår det sidst er sket... Jeg skal til Ridning med Mille og bagefter til svømning med Mikkel, så jeg har lidt at se til... Jim er taget en smut tur til Tyskland sammen med Mads, så jeg skal også spise alene med mine store unger, det glæder jeg mig til...Knus og godt møde...PIA (H)
Eva skriver:Ih, hvor er I heldige...jeg sidder her og venter på at få fri...ti min. endnu...tilgengæld er jeg så heldig at have aftenvagt i morgen, så skal først møde halv to...det bliver skønt.:)Knus Eva og god aften til jer tøser...:)
twinboys skriver:Eva skriver:Ih, hvor er I heldige...jeg sidder her og venter på at få fri...ti min. endnu...tilgengæld er jeg så heldig at have aftenvagt i morgen, så skal først møde halv to...det bliver skønt.:)Knus Eva og god aften til jer tøser...:)Tak søde... De minutter går stærkt...Skal vi ikke snart mødes..???Majbritt(H)
PiaR skriver:twinboys skriver:Eva skriver:Ih, hvor er I heldige...jeg sidder her og venter på at få fri...ti min. endnu...tilgengæld er jeg så heldig at have aftenvagt i morgen, så skal først møde halv to...det bliver skønt.:)Knus Eva og god aften til jer tøser...:)Tak søde... De minutter går stærkt...Skal vi ikke snart mødes..???Majbritt(H)Ja Eva og jeg har talt om en tur til det jyske så mon ikke vi kunne finde en dag... EVA, skulle vi ikke prøve at finde en dag.... ???KNUS til jer begge...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128