Den der mavevirus.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

SussieThyssen

Den er da godt nok stridsindet..og så opfører den sig underligt.

Vi har haft den på besøg her i huset...mavevirussen, som så mange har haft glæde af her på det seneste.

Min mand og jeg slap rimeligt igennem den lørdag nat med racer-mave, men Nickolai skulle da lige lægge sig med den mandag.
De ringede fra skolen og så måtte vi jo hente den stakkels fyr, som jo til daglig er en ret cool 13 årig, men min mand fandt en lettere opløst lille dreng siddende på skolens kontor med samt en spand.
Nå hjem i puttekassen med ham og det var jo med feber og meget ondt i maven, kvalme og hele baduljen.
Næste dag var han øm og mat, som man er oven på sådan en omgang, men pokkermig heller om ikke vi andre blev ved med at få anfald af kvalme og hovedpine on and off.
Onsdag var jeg noget smadret i maven og havde ondt over det hele, da jeg vågnede, men fik det bedre i løbet af dagen, men så vågner manden min og sønneke ski op med bragende hovedpine og kvalme i dag
Jamen..den bliver jo ved.
Jeg har derimod haft det fint både i går og i dag.
Jeg snakkede med min kollega, og hun sagde, at de havde haft den på samme måde hjemme hos dem. Ungerne var hårdest ramt og i 14 dage kom og gik det med kvalme og ondt i hovedet on and off, en dag hjemme eller to, i skole igen, hjemme igen osv.
Har nogle af jer oplevet det samme med den her virus...for den er da godt nok træls???

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.