Hvor ofte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

tingimor

Anonym skriver:

Jamen så fortsætter vi bare med sex hver anden dag, og så må jeg bare ligge med bagdelen i vejret efter sex- Men hvor længe skal man så ligge sådan???

min 30 min siger de kloge hoveder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

tingimor

vil sige vi planlage også og testet ægløsning og pude under numsen ovs den fik helle armen i 13 mån tid... så var det bare ikke sjovt mere det blev som om man bare havde sex pga baby drømmen. og vores sex liv endt med at gå helt død i nogle mån

Men så en weekend var vi til noget sommerfest havde lånt de gamles hus en weekendt da de var på ferie så holdt noget gril aften der ovs og bare var os intet snak om baby men en helle weekendt i "vi elsker hinandens tegn" og så var den der sku.. 

har snart læst mange gange at folk er blevet gravide når de er holdt op med at planlægge tror der nemt kan gå for meget baby stres i den så der bare ikke sker noget. 

Men  for i snart for noget baby støv

Anmeld

5. marts 2011

Anonym trådstarter

Tro mig, jeg er godt klar over at der kan gå for meget baby drøm i det, hvis man kan sige det sådan, men syntes selv at jeg er rimelig afslappet omkring det. Har den indstilling at hvis det lykkes er det bare perfekt, og lykkes det ikke, jamen så tager vi den derfra. Jeg har en dejlig datter på knapt 3 år, og hun var ikke planlagt. Jeg har sagt til mig selv at det ikke skal fylde så meget i mit hoved, for tror at hvis det er det eneste man tænker på, så giver det falske signaler til kroppen og så lykkes det ikke. Så når jeg tænker på det er det kun et kort øjeblik og så er det ude af hovedet igen.

Men håber da selvfølgelig at det lykkes denne her gang

Anmeld

5. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

har i forresten andre gode forslag til hvordan man kan øge chancen for at blive gravid, skal have æl her i weekenden

Du kan tage din temperatur om morgenen(skal være inden du står ud af dynen), for at tjekke hvornår du har ægløsning. Ens temp. stiger nemlig en anelse ved ægløsning.

Held og lykke.

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

I følge inaktiv æl test, skulle jeg være meget frugt bar, fra d. 5 altså i går af. Så fredag havde jeg sex med min mand, og lå efterfølgende med bagdelen i vejret i ca 40 minutter og i dag sødag har vi også haft sex, hvor jeg også har lagt med bagdelen i vejret i ca 30 minutter og jeg skulle have selve æl løsning omkring d. 10 (torsdag), så mon ikke at det burde lykkes hvis vi fortsætter med at have sex hver anden dag, for så passer det med at vi også skal have sex på selve æl dagen og så igen lørdag.

Håber at det lykkes og

Anmeld

6. marts 2011

LR85

jeg må hægte mig på en a de andre indlæg.

Vi prøved også i lang tid, talte dage, mple temperatur og lå med numsen opad i hundrede år og en sommer...

og jeg var bare SÅ ked af det og skuffet hver gang, så vi droppede sexen (altså den der planlagt nu-skal-vi-lave-børn' og talte ikke dage mere..

op vupti, 1½ måned senere var jeg gravid.

Så elsk når i har lyst, tæl ikke dage (du blir sindsyg hvis det tager lidt tid for jer)

Held og lykke og nyd sexen

Anmeld

6. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hejsa.

Lige et hurtigt spørgsmål.

Hvor ofte vil i mene man skal have sex, hvis man gerne vil være gravid??

God weekend

Min søsters veninde sagde 10. 12. 14. og 16. dag efter 1. mens dag, så det prøvede vi, og vupti, baby i maven

Anmeld

6. marts 2011

pussepige

Jeg har aldrig haft styr på æl og min menses er kommet som vinden blæser.. Når vi har snakke om babyer så har vi bare dyrket sex når vi har haft lyst.

Min store dreng var ikke planlagt så han var der bare lige pludselig, Rebecca min pige var planlagt men blev først gravid med hende ½ år efter vi havde planlagt at nu skulle det være og endelig havde lagt planerne på hylden da der aldrig skete en dyt.

De 2 sidste drenge er jeg blevet gravid i første forsøg  

Skal siges at mine børn ikke har samme far, så måske derfor jeg blev gravid i første forsøg de sidste 2 gange da det er med en anden mand..

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Pussigt at du siger det, for indtil vidre har vi haft sex på 5 dagen, 8 dagen, 10 dagen, 12 dagen, 14 dagen, og regner med at hvis vi fortsætter med at have sex hver anden dag indtil ca mandag d. 21 marts, så burde det lykkes, mon ikke??

Jeg  ihvertfald

Anmeld

6. marts 2011

BabyThilde

Vi hyggede hver dag i 13 måneder før der var bid. Og vi har fået den skønneste lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.