Ihhh!! Er ved at blive sindssyg.
Bor i vestjylland lige nu.. jeg går på barsel og min kæreste går vinterfyrret.. Planen var at jeg skulle starte på uni til sommer i Odense - det kræver derfor at vi flytter til fyn. YES det glæder jeg mig til.. Lige nu er vi ved at finde BILLIG hus! Det er faktisk så billigt at det er billigere at sidde i end en lejlighed.. Og tilmed er huset i SUPER stand.. og det er SÅ fedt det hele.
Vi ringede så til vores bankdame og hun sagde f.... NEJ til at vi må købe huset.. og vi skal ikke engang låne andet end 50.000 kroner og så betale huset af med cirka 2000 i måneden.. Det efterlader os med 7000 kroner til OS SELV efter ALT er betalt.. og dette er kun hvis min kæreste IKKE har arbejde, men går på Akasse... og det sagd ehun nej til. Hun vil GERNE låne os til huset hvis han får arbejde.. MEN HVOR FINDER MAN ARBEJDE PÅ FYN??
Er der nogen der ved om nogen søger eller har andre ideer? Har været på jobindex og jobnet osv osv...
er ved at blive sindssyg.. TÆNK hvis jeg nu ik kan få lov at starte på uni fordi vores bankdame ikke gider låne os pengene... eeeeeehj!!!!!
Lortedag 

Anmeld