Indflyttergave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Janep

Heyy tøZer :)

Min veninde flyttede hjemmefra for godt et halv år siden, og holder nu sin indflytterfest (langt om længe ;)) Sammen med 2 andre.

Men jeg aner virkelig ikk hva jeg ska gi hende. Ting som salt peper talerkener viskestykker osv kan jeg ikk gi hende da hun har alle sådan nogle ting.

Så er der nogen der har nogle ider?

Og sys i jeg ska gi en ting til de 2 hun holder festen sammen med? Jeg kender dem ikke men de holder jo festen sammen?

Alle ider er velkomende :)

mit budget er på omkring - 300 kr :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Pia.

Et flot billede til hendes hjem eller noget andet personlig som viser det er fra hendes dejlige veninde... Lys, lysestager, pynteting eller hvad hun er til er da også en god idé, eller en dejlig duft, creme, make up, tøj... Hun får sikkert en masse til hjemmet så lidt personligt er nok ikke så dårligt...

Hvis det er dem alle tre der invitere så kunne man da godt give de to andre en lille blomst (behøver jo ikke være noget stort og dyrt)

God fest...
(H)

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

Måake et billede hun kan hænge op på væggen, måske af jer to eller lignende...

Jeg synes ikke nødvendigvis at du skal købe noget til de andre, når du ikke kender dem, men hvis du synes at du bliver nød til det, kan du jo altid give dem en lille ting, f.eks. en flaske vin, lidt slik eller lignende...

Og go fest til jer....

Anmeld

7. oktober 2008

Janep

heh det ska så lige siges at jeg overhovedet ikke er krativ :$

Anmeld

7. oktober 2008

Janep

er der ikke flere der har ider? :)

Anmeld

7. oktober 2008

Fam. Madsen

Janep skriver:

er der ikke flere der har ider? :)

inde for min venne kreds giver vi bare en blomst når vi flytter:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.