Anonym skriver:
lige en opdate på alt det der skete igår.
min mor ringet til mig lige inden jeg skulle møde på jobbet hvor hun så fortælle mig at hun har fundet ud af hvor de 500kr er henne det var nogen hun havde lagt til side og det havde hun glemt.
'
jeg blev så sur inde i mig selv så jeg enden med at sige til hende at jeg da slet ikke kunne forstå hun ville tror jeg havde taget de penge efter som jeg ALDRIG har stjålet noget fra nogen. og at hun havde såret mig meget ved og tro det her om mig.
min mors svar var at det måtte jeg undeskylde men når hun nu var sikker på at hun havde de penge i pungen da vi tog af sted og at jeg jo var den eneste hun havde været sammen med så hvad ville jeg selv have troet hvis det var mig der havde miste de penge
hun kan lige så godt sige at det er mig selvom hun har fundet de penge.
ej hvor er jeg bar sur og ked af det. og glad for jeg skal hente min søn der inde om ikk så længe jeg glæder mig meget til og få ham hjem så jeg kan holde lidt afstand fra min mor.
hej
Jeg er almindeligvis ikke tilhænger af, at man ikke taler tingene igennem.
MEN hvis det var mig og min mor, tror jeg nok at jeg havde droppet kontakten, indtil jeg havde fået en ordentlig og meget oprigtig undskyldning. Det er simpelhen uacceptabel opførelse fra din mors side. Altså jeg sidder her og bliver helt vred på dine vegne.
Mange hilsner
Henriette
Anmeld