Hvordan kan man bare gøre sådan?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Benjamins'mor

Undskyld piger, men skal bare lige ud med min vrede.

Igår stod jeg nede foran vores opgang og ventede på en veninde skulle hente mig og lillemanden. Så kommer Alberts/ nabo hen og skulle se min søn. Lige pludselig tager han bare sutten fra min søn. Hvad fanden er det for noget? Man tager sku da ikke bare sutten fra et fremmed barn?! HOLD KÆFT FOR JEG BLEV SUR! Det gør man bare ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

jannebjerre

Ejjjj hvorfor gjorde hun dog det???!!!

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

jannebjerre skriver:

Ejjjj hvorfor gjorde hun dog det???!!!

Aner det ikke. Men den familie der bor ved siden af Alberts/ er bare for SÆRE!

Man tager sku da ikke sutten fra et lille barn!

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

benjamins'mor skriver:

Aner det ikke. Men den familie der bor ved siden af Alberts/ er bare for SÆRE!

Man tager sku da ikke sutten fra et lille barn!

Jamen altså spurgte du hende ikke??

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

jannebjerre skriver:

Jamen altså spurgte du hende ikke??

Nej, jeg gider ikke diskutere eller snakke med den familie, tog bare sutten tilbage og så kom min veninde og så skyndte jeg mig bare at få bettemanden spændt fast og så kørte vi.

Jeg kan simpelthen ikke have at andre folk skal bestemme om mit barn skal have sutten i munden. Det er da noget jeg selv bestemmer?

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

benjamins'mor skriver:

Nej, jeg gider ikke diskutere eller snakke med den familie, tog bare sutten tilbage og så kom min veninde og så skyndte jeg mig bare at få bettemanden spændt fast og så kørte vi.

Jeg kan simpelthen ikke have at andre folk skal bestemme om mit barn skal have sutten i munden. Det er da noget jeg selv bestemmer?

Ja det er det! Men jeg havde nu ikke holdt min mund

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

benjamins'mor skriver:

Undskyld piger, men skal bare lige ud med min vrede.

Igår stod jeg nede foran vores opgang og ventede på en veninde skulle hente mig og lillemanden. Så kommer Alberts/ nabo hen og skulle se min søn. Lige pludselig tager han bare sutten fra min søn. Hvad fanden er det for noget? Man tager sku da ikke bare sutten fra et fremmed barn?! HOLD KÆFT FOR JEG BLEV SUR! Det gør man bare ikke!

Det er sq da også noget mærkeligt noget at gøre..!! Min svigerfamilie kan slet ikke have at min datter på 14 måneder bruger sin sut flittigt..!! Vi hører på kommentare om det KONSTANT.. & hold kæft hvor er jeg dog træt af det.. Det er sgu da bare en sut & Celina elsker den..!!!! 

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

...Det skal andre folk jo ike blande sig i, men måske var det for at se vidundet ordenligt, og så vile jeg ikke tage det så tungt. Det er osse sket for os, men det var fordi de gerne ville se hvordan hun så ud, ikke fordi de ikke syntes hun skulle bruge sut, og hun fik den straks igen...

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

hun er bare sær, hun hev også dynen af albert da han var i lift, UDEN for

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Alberts/ skriver:

hun er bare sær, hun hev også dynen af albert da han var i lift, UDEN for

Gosh altså!  Jeg var fandme blevet vred, hvis der var nogle, der gjorde det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.