Yes jeg troede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Mira0911

Har haft 2 dage i denne uge her, hvor det faktisk har været okey med mig, uden opkast - dog stadig kvalme...  Jubii.... 

Lige indtil igår, så vendte det hele sig lige tilbage til det jeg kom fra... 

Det køre stadig fra om morgen til om aften - Om aften er det, det rene ædegilde for mig... 

A synes det er hyle skægt, han sidder faktisk og små griner af mig når jeg spiser om aften... Jeg stopper ikke bare, der skal fyldes op... 

Dejligt at jeg i det mindste kan få fyldt op om aften uden problemer... 

Frygter det skal fortsætte frem til fødslen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Har haft 2 dage i denne uge her, hvor det faktisk har været okey med mig, uden opkast - dog stadig kvalme...  Jubii.... 

Lige indtil igår, så vendte det hele sig lige tilbage til det jeg kom fra... 

Det køre stadig fra om morgen til om aften - Om aften er det, det rene ædegilde for mig... 

A synes det er hyle skægt, han sidder faktisk og små griner af mig når jeg spiser om aften... Jeg stopper ikke bare, der skal fyldes op... 

Dejligt at jeg i det mindste kan få fyldt op om aften uden problemer... 

Frygter det skal fortsætte frem til fødslen... 

Det er da godt nok irriterende Bare lige for at komme på et andet emne, hvordan gik det med det lussingesyge?

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Det er da godt nok irriterende Bare lige for at komme på et andet emne, hvordan gik det med det lussingesyge?

Der er ikke noget hverken hos Julie eller mig... Tit når man at male fanden på væggen, før der faktisk bliver tjekket... Nu for tiden er Julie hjemme for at skåne jeg og fostret... 

Anmeld

4. marts 2011

Pige2009

Lad os håbe det fortsætter

Anmeld

4. marts 2011

blomst84

Var du blevet tjekket for tvillinger? 

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

blomst84 skriver:

Var du blevet tjekket for tvillinger? 

Ikke endnu.. Skal til NF på Tirsdags... Skulle have været til en scanning tidligere, var så skidt at jeg ikke kunne slæbe mig afsted, så den aflyste vi... 

Jeg tror nu der kun gemmer sig en derinde... 

Anmeld

4. marts 2011

blomst84

MoarJ skriver:

Ikke endnu.. Skal til NF på Tirsdags... Skulle have været til en scanning tidligere, var så skidt at jeg ikke kunne slæbe mig afsted, så den aflyste vi... 

Jeg tror nu der kun gemmer sig en derinde... 

det lyder bare præcis som min mor da hun ventede tvillinger  alt den opkast osv... men det kan man jo også have med et barn selvfølgelig 

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

blomst84 skriver:

det lyder bare præcis som min mor da hun ventede tvillinger  alt den opkast osv... men det kan man jo også have med et barn selvfølgelig 

Havde det også da jeg ventede Julie... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Der er ikke noget hverken hos Julie eller mig... Tit når man at male fanden på væggen, før der faktisk bliver tjekket... Nu for tiden er Julie hjemme for at skåne jeg og fostret... 

Det var godt, men ja, man når lige at tænke tanken om at der kan være en hel masse, og så er der ingenting

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Det var godt, men ja, man når lige at tænke tanken om at der kan være en hel masse, og så er der ingenting

Præcis... familien gjorde det langt værre end hvad det var... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.