Hva kan i ikke have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa alle søde piger

Efter en tråd jeg oprettede igår er det kommet lidt frem hvad folk bare hunger efter at spise under deres graviditeter..

Men nu sidder jeg så her og er igen mega sulten, men har bare ikke lyst til noget som helst....

Vil gerne høre hvad i af mad bare slet IKKE kan klare mens i er/var gravide??

jeg kan slet ikke klare lugten af tomatsuppe, og bare tanken om det giver mig kvalme og det samme med baban...

Hve med jer?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

morethanperfect

Fru Nielsen skriver:

Hejsa alle søde piger

Efter en tråd jeg oprettede igår er det kommet lidt frem hvad folk bare hunger efter at spise under deres graviditeter..

Men nu sidder jeg så her og er igen mega sulten, men har bare ikke lyst til noget som helst....

jeg kan slet ikke klare lugten af tomatsuppe, og bare tanken om det giver mig kvalme og det samme med baban...

Hve med jer?

Knus

Grisekød 

Anmeld

4. marts 2011

D-Micka

Hvidløg.. FØJ! 

Men jeg elskede det før .. Der kom der hvidløg i alt

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Pepperoni yikes 

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

Kødsovs og gryde retter... Var ved at brække mig bare ved lugten af det..

Da min søn så var kommet til verden ringede min mor og spurgte om vi kom og spise... " er det så okay at vi skal have million bøf" hæhæ..

Anmeld

4. marts 2011

TheLittleOne

Makrel i tomat, leverpostej og i starten kyllingekød

Men nu spiser jeg det igen

26+6

Anmeld

4. marts 2011

L.J.L

remoulade

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

Fru Nielsen skriver:

Hejsa alle søde piger

Hve med jer?

Knus

De første tre måneder åd jeg i hvertfald en bakke tomater om dagen
Men derefter kunne jeg slet ikke klarer synet eller lugten af tomater resten af graviditeten og jeg brækkede mig af det

Derudover var jeg ved at brække mig over makrel

Anmeld

4. marts 2011

Ida.

I begge mine graviditeter har jeg ikke kunnet tåle tanken om pesto

Anmeld

4. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Fru Nielsen skriver:

Hejsa alle søde piger

Hve med jer?

Knus

jeg kunne ikke KLARE KYLLINGE FILET.. eller det startede det med... ca i midten af min graviditet med den første kunne jeg ikke døje kød overhovedet.... tanken - lugten også videre gjorde mig vildt skidt tilpads.. og nu 3 år senere spiser jeg stadig ikke kyllingefilet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.