tvivl om barnevogn kombi el alm hvad valgte i??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

mahanna

hejsa piger

Har behov for hjælpog håber i kan hjælpe, hvad skal man vælge kombi vogn med noget mindrer liggemål ca 80 i snit og få klapvogn med med et liggemål på 90 ca eller alm på liggemål 97, ved godt det er forskælligt hvor meget man skal bruge vognen og sådan, men hvornår er et barn for stort til at sove til middag i kombi vogn ca for kan jo se mange fordele ved kombi, men vil gerne ha mit barn kan bruge vognen længe til middags lur o.s.v da jeg kommer til at værer letter afhæning af den mends baby er lille.

kom med jeres afaringer så er i søde og hvad har i valgt og hvorfor'??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

tazz

Jeg havde en af hver.

Kombivognen er fantastisk hvis du skal med offentlige transportmidler. Og det endte faktisk med, at det var den jeg brugte mest. Barnevognen blev brugt til når hun skulle sove til middag, men ellers stort set ikke andet. Og her kunne kombivognen altså også sagtens bruges.

Skulle jeg vælge igen, ville jeg kun købe en kombivogn

Anmeld

4. marts 2011

Kvindemin

Helt klart kombi, har jeg haft hver gang. De andre er for mig for voldsomme. Har været super glad for dem, og de er altid til at komme rundt med. Samt er det super smart med klapvogn.

Jeg har en helt ny Emmaljunga kombi vogn fra 2010 til salg, med en klapvognsdel der aldrig er brugt (samt lift). I den fede mørke 'grønne' farve.

Anmeld

4. marts 2011

Chewy

Vi har valgt en med et stort liggemål, fordi jeg hører fra andre, at børnene mange gange elsker at sove i barnevognen og gerne vil ligge i den i flere år. F.eks. min niece på snart 3 ligger stadig i barnevognen, med bøjede ben vel at mærke Hun elsker det, og vil så gerne ligge der. Så det er grunden til vi har valgt den, så lillemanden kan bruge den længst muligt.

Jeg fik af vide i Ønskebørn, at en kombivogn passer til en baby på ½ år, og derefter er de for store.

Anmeld

4. marts 2011

N&J

mahanna skriver:

hejsa piger

Har behov for hjælpog håber i kan hjælpe, hvad skal man vælge kombi vogn med noget mindrer liggemål ca 80 i snit og få klapvogn med med et liggemål på 90 ca eller alm på liggemål 97, ved godt det er forskælligt hvor meget man skal bruge vognen og sådan, men hvornår er et barn for stort til at sove til middag i kombi vogn ca for kan jo se mange fordele ved kombi, men vil gerne ha mit barn kan bruge vognen længe til middags lur o.s.v da jeg kommer til at værer letter afhæning af den mends baby er lille.

Jeg har en kombivogn med 99 cm i liggemål, så har ikke haft brug for en barnevogn, dog vil jeg gerne have en lille klapvogn til de hurtige ture.. 

Anmeld

4. marts 2011

Muffinmus

Er du bymenneske go skal du med bussen konstant og har du ikke de store muligehder for at barnet kan sove udenfor så vælg evt kombivognen.

Ellers synes jeg klart det er at foretrække at have en barnevogn som standard til at sove i da kombierne ofte har fået alt for dårlige karekterer komfort mæssigt ang sovning.

Vi har haft barnevogn til begge og så klapvogn til de små ture i byen osv. En der også kan lægges ned så barnet til enhver tid kan putte lidt.

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

Chritinap skriver:

Helt klart kombi, har jeg haft hver gang. De andre er for mig for voldsomme. Har været super glad for dem, og de er altid til at komme rundt med. Samt er det super smart med klapvogn.

Jeg har en helt ny Emmaljunga kombi vogn fra 2010 til salg, med en klapvognsdel der aldrig er brugt (samt lift). I den fede mørke 'grønne' farve.

Hvilken pris tænker du at du vil have for din kombivogn? Og har du billeder? Jeg kan være interesseret!

Anmeld

4. marts 2011

frk Jensen

mahanna skriver:

hejsa piger

Har en Emmaljunga barnevogn... Og vil ikke undvære den for noget..

Min søn er 2 år og 4 mdr og sover stadig i den til middag..

den har et liggemål på 97..

Anmeld

4. marts 2011

Lusi

Vi er faldet for en trille hippa duo kombivogn.. Barnevognskassen er 90 cm, så er der lift med på 80 cm ogklapvognsdelen er 95 cm.. Og så har den drejehjul.. Har kun set den på nettet, så vil lige se den irl, inden vi helt bestemmer os, men tror det bliver den, netop fordi det er kombivogn OG langt liggemål..

Anmeld

4. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg købte selv en alm. barnevogn og fik en combi barnevogn af min mor som hun havde fra lillebror som han næsten ikke har brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.