evt Børnehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Vil lige høre , hvor i gør af jeres børns tøj der ikke bliver solgt?
Tænkte på at sende det til f.eks et børnehjem.
Det med at smide det i de store tøj container bryds jeg mig ikke om da jeg ikke ved hvor det egentlig ender !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej Piger

Vil lige høre , hvor i gør af jeres børns tøj der ikke bliver solgt?
Tænkte på at sende det til f.eks et børnehjem.
Det med at smide det i de store tøj container bryds jeg mig ikke om da jeg ikke ved hvor det egentlig ender !?

Der var en tråd om det for noget siden...jeg giver det til et børne-unge center hvor der kommer børn der er blevet tvangsfjernet og mange gange intet har..men man kan jo altid ringe og høre om der er steder der har brug for det...mener også man kan på krisecentre og ellers mødrehjælpen måske?

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Der var en tråd om det for noget siden...jeg giver det til et børne-unge center hvor der kommer børn der er blevet tvangsfjernet og mange gange intet har..men man kan jo altid ringe og høre om der er steder der har brug for det...mener også man kan på krisecentre og ellers mødrehjælpen måske?

Er det her hjemme du giver det elle et center i udlandet?

Anmeld

4. marts 2011

nathja

jeg afleverer alt brugt baby/børnetøj i mødrehjælpen her i byen, er selv frivillig i deres butik..

de sorterer tøjet, det må meget gerne være vasket, og det der er godt kommer i butikken, resten bliver sendt til f.eks til rumænien til nogle børnehjem..

overskuddet fra butikken går til at hjælpe de dårligere stillede unge mødre her i lokalområdet.. 

Anmeld

4. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Er det her hjemme du giver det elle et center i udlandet?

Det er herhjemme...der er mange børn der har brug for det..desværre og meget rýstende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.