Slappe dag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

ChatH

Idag skla pigerne være hjemme sammen med mig og valde. vi skal have lavet deres fastelavns kostumer færdige.

Emma-sophie skal være piratpige/ prinsesse og Victoria skal være fe askepot så nu må vi igang med at finde på noget sejt.

MOr her er også begyndt at klæde dem i hver deres farve.. jeg er meget stolt at mig selv, men har det faktisk rigtig godt med det. det er pt stadig ens tøj bare i samme farver.

lyder af en lille ting men det er en kæmpe ting for mig.

Sarah hjalp mig med at finde noget super fedt tøj da vi var i fields, noget jeg har det godt i og som skjuler mine berømte fødsels deller

HUn er bare en gud hende sarah, så nu har jeg både igår og idag haft det møg behageligt i mit tøj- troede aldrig det skulle ske. Tak igen søde!

så pt går det faktisk rigtig godt herhjemme. ser lidt lysere på tingene end jeg gjorde sidst.

Bare lidt morgen snak fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Lilac

Det lyder meget interessant med de fastelavnskostumer! Så skal du vist have gang i den kreative tankegang 

Hvor dejligt du har fundet noget tøj, du har det godt i - det betyder bare SÅ meget!

God dag til dig herfra - dejligt at høre at det lysner for dig 

Krammer 

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Glæder mig til at se resultatet af de dragter... Pigerne skal nok blive super fine....

Viktor var til fastalavn igår... Som B2... Altså bananer i pyjamas.... HIHI

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Idag skla pigerne være hjemme sammen med mig og valde. vi skal have lavet deres fastelavns kostumer færdige.

Emma-sophie skal være piratpige/ prinsesse og Victoria skal være fe askepot så nu må vi igang med at finde på noget sejt.

MOr her er også begyndt at klæde dem i hver deres farve.. jeg er meget stolt at mig selv, men har det faktisk rigtig godt med det. det er pt stadig ens tøj bare i samme farver.

lyder af en lille ting men det er en kæmpe ting for mig.

Sarah hjalp mig med at finde noget super fedt tøj da vi var i fields, noget jeg har det godt i og som skjuler mine berømte fødsels deller

HUn er bare en gud hende sarah, så nu har jeg både igår og idag haft det møg behageligt i mit tøj- troede aldrig det skulle ske. Tak igen søde!

så pt går det faktisk rigtig godt herhjemme. ser lidt lysere på tingene end jeg gjorde sidst.

Bare lidt morgen snak fra mig

DET lyder bare SÅ hyggeligt!!!

og hvor er det dejligt at høre at du ser lysere på det hele! det er SÅ fedt! og ja, jeg er sikker på at Sarah bare har SÅ meget styr på det der med tøj!

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

Eiii hvor hyggeligt med kostumer, Isaac vil absolut ikke have nogle som helst kostumer, så han bliver MESSI, Ja verdens bedste fodboldspiller.. Han har hans spille dragt fra Barcelona, så det propper jeg ham i Så er han da såååån da klædt ud.. hihi..

søde Jeg bliver da helt genert...
Hvor er du sød, men jeg er såååå glad for du har det bedre og at du ser lysere på det hele.. Det er så lidt der skal til nogle gange og det vi har på påvirker bare en rigtig meget, hvis man ikk har det godt. Kiggede efter blusen i dag men den var der ikke, men informere min veninde så hvis den kommer så må hun give besked..

Jeg har lige bestilt fra Asos i dag, bare li 2 ting.. hiih....

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Eiii hvor hyggeligt med kostumer, Isaac vil absolut ikke have nogle som helst kostumer, så han bliver MESSI, Ja verdens bedste fodboldspiller.. Han har hans spille dragt fra Barcelona, så det propper jeg ham i Så er han da såååån da klædt ud.. hihi..

søde Jeg bliver da helt genert...
Hvor er du sød, men jeg er såååå glad for du har det bedre og at du ser lysere på det hele.. Det er så lidt der skal til nogle gange og det vi har på påvirker bare en rigtig meget, hvis man ikk har det godt. Kiggede efter blusen i dag men den var der ikke, men informere min veninde så hvis den kommer så må hun give besked..

Jeg har lige bestilt fra Asos i dag, bare li 2 ting.. hiih....

ihh hvad har du købt søde

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

ihh hvad har du købt søde

Jeg har købt de her leggings og kjolen...
Tror leggingsne er suuuper fine til sommer med en hvis tunika og en cowboy jakke
Og kjolen jaaa det er lige mig til hverdag med en pels vest og chunky støvler...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Jeg har købt de her leggings og kjolen...
Tror leggingsne er suuuper fine til sommer med en hvis tunika og en cowboy jakke
Og kjolen jaaa det er lige mig til hverdag med en pels vest og chunky støvler...

For filan du bliver hot! jeg mangler omkring 100kg før jeg kan klemme mig ned i sådan en sag

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

For filan du bliver hot! jeg mangler omkring 100kg før jeg kan klemme mig ned i sådan en sag

nej da søde, du er da lækker. Jeg har sgu også noget der skal presses ind, men nogle gange kan strømpebukser gøre underværker.. haha

Anmeld

5. marts 2011

oo

fedt at Sarah kunne hjælpe! der er ikke noget værre end at gå og krumme sig sammen fordi man ikke er helt tilpas

uhuuuu! jeg håber der kommer en fastelavnstråd herinde snart!! Sol skal godt nok først holde fastelavn den 20. marts, men hun skal også klædes ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.