Hrmf €&@#%?$¥!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Sasja77

Klokken er 4.10 og jeg kan ikke sove...... Nøj hvor er det bare øv at ligge og stirre ud i mørket! Og jo mere man tænker Sov nu, SOV NU!! Jo mere vågen er man :-D Nå, men så er det godt at man har Baby.dk :-) Håber at I alle sover sødt i drømmeland!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Pallemor

Sasja77 skriver:

Klokken er 4.10 og jeg kan ikke sove...... Nøj hvor er det bare øv at ligge og stirre ud i mørket! Og jo mere man tænker Sov nu, SOV NU!! Jo mere vågen er man :-D Nå, men så er det godt at man har Baby.dk :-) Håber at I alle sover sødt i drømmeland!

Kender det ligger her og kan ikke sove, så jeg har lige spist en banan madSamtidig med "problembarnet" herinde skrev kl.3.30 vandet lige var gået og bebsen har ikke nået at vende sig så ligger helt spændt vi havde ellers termin med 2 dages mellemrum uff..

Anmeld

4. marts 2011

XXSS

Freya er vågen - hun sover normalt hele natten, men i går aftes spiste hun ikke så meget, har en mistanke om, at der er bisser på vej, så jeg sidder og drikker cafe latte og giver hende havregrød

Anmeld

4. marts 2011

SpunkenJo

Carl vågnede da også lige!!! Hvilket også er helt unormalt!

- men. Tror han har drømt, og så havde han mistet sit forba**** tog!!! Han skal sove med sin sit, bamse og så det skide tog ! ! !

Men nu er der da ro lyder det til, mon man kan få sig en time eller to mere på øjet....?

Go (meget tidlig) morgen til jer andre

Anmeld

4. marts 2011

Pallemor

Tanja78 skriver:

Freya er vågen - hun sover normalt hele natten, men i går aftes spiste hun ikke så meget, har en mistanke om, at der er bisser på vej, så jeg sidder og drikker cafe latte og giver hende havregrød

Ååh det lille pus..

Anmeld

4. marts 2011

XXSS

Pallemor skriver:

Ååh det lille pus..

Så havde jeg en undskyldning for at drikke latte kl fire om morgenen  Hun sover trygt i sin barnevogn nu, mens jeg sidder foran bærbaren - typisk... Det kan selvfølgelig også været tigerspring, kan ikke huske om der er et omkring de 7-8 måneder.. Når men jeg er hooked, men må hvis hellere få en enkelt time på øjet inden de andre vågner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.