Nogen her på Baby.dk, der kan male?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Filuca

Hej piger!

Jeg søger en kreativ sjæl, der kan efterligne nedenstående billeder. Jeg kunne virkelig godt tænke mig disse billeder i min stue, men jeg er simpelthen ikke så kreativ, at jeg selv kan lave dem, og desværre koster de kassen, hvis man skal købe de originale...

Derfor tænkte jeg, at der måske var nogen herinde, der kan lave en kopi af billederne?

Kom frisk, kreative sjæle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Chamomile

Er det lovligt at kopiere andres malerier? Tænker mere så du, eller personen der melder til at male det, ikke får problemer.

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Chamomile skriver:

Er det lovligt at kopiere andres malerier? Tænker mere så du, eller personen der melder til at male det, ikke får problemer.

Tænkte det samme

Anmeld

4. marts 2011

Filuca

Så længe det ikke er tro kopier, ser jeg intet problem i det - og er næppe muligt at male billeder, der er så detaljerede, på præcis samme måde.

Anmeld

4. marts 2011

Jesuisunefemme

Chamomile skriver:

Så længe man ikke kopiere den oprindelige kunstners underskrift og man bag på billedet skriver "malet efter ..... " Så er det fuldt ud lovligt også selv om du kopiere billedet ned til mindste detalje.

Anmeld

4. marts 2011

Chamomile

Blop'ens Mor skriver:

Så længe man ikke kopiere den oprindelige kunstners underskrift og man bag på billedet skriver "malet efter ..... " Så er det fuldt ud lovligt også selv om du kopiere billedet ned til mindste detalje.

Tak for svar, så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.