Bytur og/eller et mor og barn/børn møde i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Silvermist

Ja nu er der for nyligt blevet oprettet en tråd om en Baby.dk bytur for de festglade mødre, men desværre kunne jeg ikke deltage. Men hvem er med på noget bytur´s et eller andet i Århus? 

Og/eller et mor og barn/børn møde i Århus 

Det kunne da være hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Carina1977

Man skulle lige bo i Århus. Jeg bor i Ikast, så der er desværre et pænt stykke vej

Men sådan en bytur lød ellers ret hyggeligt

mor/barn møde er jeg desværre ikke til, min søn på 10 år, gider ikke slæbes rundt med længere hehe

Hmm jeg overvejer lige, for det kunne måske være turen værd. Kunne da også godt tænke mig snart at møde nogen af jer tøser herinde fra. Har jo kommet herinde i over ½ år uden at have mødt nogen irl endnu. Nå, jeg går i tænkeboks og lurer lige på den her tråd

Anmeld

3. marts 2011

Silvermist

Carina1977 skriver:

Man skulle lige bo i Århus. Jeg bor i Ikast, så der er desværre et pænt stykke vej

Men sådan en bytur lød ellers ret hyggeligt

mor/barn møde er jeg desværre ikke til, min søn på 10 år, gider ikke slæbes rundt med længere hehe

Hmm jeg overvejer lige, for det kunne måske være turen værd. Kunne da også godt tænke mig snart at møde nogen af jer tøser herinde fra. Har jo kommet herinde i over ½ år uden at have mødt nogen irl endnu. Nå, jeg går i tænkeboks og lurer lige på den her tråd

Super hyggeligt at du er interesseret og spændende om der er flere der har lyst

Hm, hvor ligger Ikast henne? Ja, jeg kender meget lidt til de forskellige byer i Danmark, altså hvor de ligger osv. Jeg kommer fra Island og der er der ikke særlig mange byer i forhold til Danmark

Du går bare i tænkeboks og så ser vi om byturen bliver aktuel på et tidspunkt

Kram

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Silvermist skriver:

Super hyggeligt at du er interesseret og spændende om der er flere der har lyst

Hm, hvor ligger Ikast henne? Ja, jeg kender meget lidt til de forskellige byer i Danmark, altså hvor de ligger osv. Jeg kommer fra Island og der er der ikke særlig mange byer i forhold til Danmark

Du går bare i tænkeboks og så ser vi om byturen bliver aktuel på et tidspunkt

Kram

Ikast ligger mellem Herning og Silkeborg....blev du klogere?

Anmeld

3. marts 2011

Silvermist

Carina1977 skriver:

Ikast ligger mellem Herning og Silkeborg....blev du klogere?

Ja det gjorde jeg. Skøn følelse

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Silvermist skriver:

Ja nu er der for nyligt blevet oprettet en tråd om en Baby.dk bytur for de festglade mødre, men desværre kunne jeg ikke deltage. Men hvem er med på noget bytur´s et eller andet i Århus? 

Og/eller et mor og barn/børn møde i Århus 

Det kunne da være hyggeligt

Det lyder hyggeligt, men vil lige se hvad det bliver til! Er nemlig slet ikke festmenneske, og barn har jeg kun i mavsen. Hehe

Anmeld

4. marts 2011

Silvermist

Secrets skriver:

Det lyder hyggeligt, men vil lige se hvad det bliver til! Er nemlig slet ikke festmenneske, og barn har jeg kun i mavsen. Hehe

Stort tillykke med barnet i mavsen  Uanset hvad det bliver (hvis det bliver til noget) så er du og barnet i mavsen velkomne

Anmeld

4. marts 2011

Frøken J.

Silvermist skriver:

Stort tillykke med barnet i mavsen  Uanset hvad det bliver (hvis det bliver til noget) så er du og barnet i mavsen velkomne

Taaak! Og undskyld det aldrig rigtig blev til noget med at skrive, jeg søgte jo venner! Men det er altså også et typisk karaktertræk for mig, jeg har det svært ved at "komme i gang" med den slags, så det er altså ikke ulyst!

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Taaak! Og undskyld det aldrig rigtig blev til noget med at skrive, jeg søgte jo venner! Men det er altså også et typisk karaktertræk for mig, jeg har det svært ved at "komme i gang" med den slags, så det er altså ikke ulyst!

Hehe du lyder som mig der

Så du er ikke den eneste  

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Silvermist skriver:

Ja det gjorde jeg. Skøn følelse

Det var godt

Nu er Ikast heller ikke den største by, så jeg forstår godt, du ikke vidste hvor det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.