Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh kender I det der. Det er en KRIG siden jeg har syet et knaphul... Nu sidder jeg så og er igang med nogle puder og har i det hele taget en masse ting i tankerne der skal laves, som kræver min knaphulsfod.. OG NU ER DEN VÆK!!.... pist væk. Gone.... OG den koster bare en KRIG hvis jeg skal ud at anskaffe mig en ny!... Ihhh altså måtte lige ud med det. Sidder her og er noget så irreteret på mig selv! hvor KAN den dog være?? (og jeg har så et helt værelse med diller daller, med rigtig mange kasser og "gemmesteder"....!) Iiiiiiikke lige det jeg havde brug for lige NU.
ØV
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUD - findes der simpelthen en bestemt trykfod man bruger når man syer knaphuller? Der kan man bare se...! Det anede jeg ikke!
Håber at du finder den - så du kan fordrive ventetiden med noget produktivt!
AnneBJ skriver: GUD - findes der simpelthen en bestemt trykfod man bruger når man syer knaphuller? Der kan man bare se...! Det anede jeg ikke! Håber at du finder den - så du kan fordrive ventetiden med noget produktivt!
hehe ja der gør Det er sådan en der måler således den automatisk laver samme str. knaphuller igen og igen (altså hvis man beder den om det self ) Og der er BARE væk, har nu ledt ALLE de oplagte steder og jeg kan bare ikke komme i tanke om hvornår jeg sidst har set eller brugt den, det er VIRKELIG lang tid siden. Men sådan en ny fod koster henad 500 kr. for en ny, og synes sgu det er mange penge at bruge fordi jeg er et FJOLS!....
Men så må jeg jo finde en anden måde at få dem lavet på altså...
Godt jeg snart skal flytte så, så kan det da være den dukker op under pakningen! :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128