Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih altså.. Må nok hellere overgive mig
Imorgen er jeg i uge 39 (40) og næsten alt mit tøj bliver udvidet, maven fylder godt
Så må vel hellere overgive mig og bruge lidt flere penge på nyt og større tøj Ikke til at sige hvor lang tid der går inden bette mand vil ud. Han har det vist for godt derinde, så ud og købe lidt mere til tøjskabet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Buito skriver: Ih altså.. Må nok hellere overgive mig Imorgen er jeg i uge 39 (40) og næsten alt mit tøj bliver udvidet, maven fylder godt Så må vel hellere overgive mig og bruge lidt flere penge på nyt og større tøj Ikke til at sige hvor lang tid der går inden bette mand vil ud. Han har det vist for godt derinde, så ud og købe lidt mere til tøjskabet
Så du har klaret dig helt uden ventetøj indtil nu??
Shit mand, jeg hoppede i de første ventejeans i uge 16...
AnneBJ skriver: Så du har klaret dig helt uden ventetøj indtil nu?? Shit mand, jeg hoppede i de første ventejeans i uge 16...
Nej har et par få dele i overdele - og ellers lidt jogging bukser. Men selv bukser og overdele er ved at få udvidet syninger, og helt ærlig, det ser altså ikke så godt ud
Buito skriver: Nej har et par få dele i overdele - og ellers lidt jogging bukser. Men selv bukser og overdele er ved at få udvidet syninger, og helt ærlig, det ser altså ikke så godt ud
Nåh okay... Men nej, det hele ser lidt ud som om det kan sprænge hvornår det skal være - incl. maveskind...
AnneBJ skriver: Nåh okay... Men nej, det hele ser lidt ud som om det kan sprænge hvornår det skal være - incl. maveskind...
Ja ikke nok med at sindet er fyldt med hormonella, så ligner kroppen også en tikkende bombe lol
Skønt at være gravid
lillespurv20 skriver: min dejlig rullepølse søster Jeg er klar på en shoppetur
min dejlig rullepølse søster Jeg er klar på en shoppetur
Yes! Det var så hyggeligt sidst vi var afsted
Men RULLEPØLSE LOL..!!
Buito skriver: Yes! Det var så hyggeligt sidst vi var afsted Men RULLEPØLSE LOL..!!
kan det næsten betale sig når du kun har så kort tid igen?
nutche skriver: kan det næsten betale sig når du kun har så kort tid igen?
En enkel bluse eller to kunne jeg godt bruge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128