Alle der skriver som anonyme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Aves.

bare lige en bøn...for jeg bliver da helt forvirret...kunne man ikke når man skriver som anonym lige kalde sig a1 elller noget så alle i en tråd pludselig ikke er anonyme....omend det da så kræver lidt mere at være med i en tråd..

Nå, men bare en lille bøn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

eElak

Mener jeg har skrevet det som forslag til henrik i ris/ros delen at der skulle gives numre til forskellige anonyme.. 

F.eks. opretteren hedder anonym. 
Hvis en anden skriver som anonym i samme tråd, får idenditeten A1 til alle dennes indlæg osv osv 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

Mener jeg har skrevet det som forslag til henrik i ris/ros delen at der skulle gives numre til forskellige anonyme.. 

Hvis en anden skriver som anonym i samme tråd, får idenditeten A1 til alle dennes indlæg osv osv 

Ok.. men indtil da kunne man jo lige selv gøre det...men det andet var da meget bedre..

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

bare lige en bøn...for jeg bliver da helt forvirret...kunne man ikke når man skriver som anonym lige kalde sig a1 elller noget så alle i en tråd pludselig ikke er anonyme....omend det da så kræver lidt mere at være med i en tråd..

Nå, men bare en lille bøn...

Ja det er faktisk ret forvirrende, når der er flere anonyme i een tråd. jeg kan aldrig hitte ud af, hvem der er hvem. Det får faktisk tråden til at virke rodet, synes jeg

Så godt forslag

Anmeld

3. marts 2011

H+S Skjolgborg.

ja siger jeg også eller et kode navn...

som ja f.eks a1 eller mået i den stil

Henriette

Anmeld

3. marts 2011

Caroline86

KaLee skriver:

jeps det er en af de mange mange ting Henrik har på tegnebrættet

Den stakkels mand bliver gammel før tid

men godt forslag indtil da, Eva!

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

Ok.. men indtil da kunne man jo lige selv gøre det...men det andet var da meget bedre..

Helt enig - har vidst også skrevet om det før... 

Det var bare for at fortælle at der var blevet skrevet til henrik om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.