Åh Gud, hvor er det dog forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Majeha

Zappede lige på tv'et og kom forbi kanal 4. Et program der hedder træmanden. Om en mand, der har en sygdom, så hans hænder og fødder ligner et træ. Vildt stygt. Det ser meget spændende ud, men er bestemt ikke for sarte sjæle.

Kunne næsten ikke tro, at det var ægte. Hvor må det være forfærdeligt. Meget synd for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

morethanperfect

Majeha skriver:

Zappede lige på tv'et og kom forbi kanal 4. Et program der hedder træmanden. Om en mand, der har en sygdom, så hans hænder og fødder ligner et træ. Vildt stygt. Det ser meget spændende ud, men er bestemt ikke for sarte sjæle.

Kunne næsten ikke tro, at det var ægte. Hvor må det være forfærdeligt. Meget synd for ham

Åhh gud hvor er det synd !!

Men ærligt syns jeg det er ulækkert .. Blev helt bange da jeg skruede om . Men åhh nej . Stakkels mand .. Tænk en opvækst han har haft 

Anmeld

3. marts 2011

Majeha

Ville godt nok selv vælge at få amputeret bøde fødder og hænder. Men tror jeg har set nok, synes bare,d et er utroligt, hvordan naturen arter sig engang imellem

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Jeg har godt set programmet før...

Noget som forbavsede mig (<- i mangel af bedre ord) var det cirkus som "samlede" på "freaks".. Altså mennesker med div. deformatiteter!! 

Selvom det er en (den eneste) måde for dem at tjene penge til familien på, så bløder det sq alligevel i mit hjerte at se hvordan de bliver udnyttet... 

Anmeld

3. marts 2011

Majeha

KaLee skriver:

Jeg har godt set programmet før...

Noget som forbavsede mig (<- i mangel af bedre ord) var det cirkus som "samlede" på "freaks".. Altså mennesker med div. deformatiteter!! 

Selvom det er en (den eneste) måde for dem at tjene penge til familien på, så bløder det sq alligevel i mit hjerte at se hvordan de bliver udnyttet... 

Fik ikke set det. Måtte zappe væk.. Men blev han rask eller hvad? Så heller ikke noget med et cirkus, kun de først 5-10 min. Kunne ikke lige holde ud at se det.

Anmeld

3. marts 2011

twinny

jeg synes virkelig det er synd for dem..

Men må indrømme at jeg zappede væk, da min kvalme er på det højeste og det var ikk for sarte maver....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.