noges båden..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

moniquesmor

hej søde piger og drenge..
min far vil give mig og kæresten, en ferie uden moníque så vi kan komme tæt på hinanden igen..
vi har længe ville have sådan en tur til noge..?
men er der nogle her inde som har hvad afsted på sådan en tur..
er det penge hver og er der romantik over det..?
vi har 8000 af vælge for er det nok..?
også hvors ejen lommepenge..?

håber du nogle kan svare på det mvh michelle(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Pia.

Ja min mand og jeg var afsted da min mand blev 30 - der gav jeg ham det i gave.... en skøn tur, men det stormede en halv orkan da vi rejste hjem og det var IKKE fedt - Puha....

Men selve turen, maden og hyggen på oslobåden er skøn...

Så afsted med jer...

Et minus mere var at jeg var gravid og derfor ikke kunne holde ud at sidde eller gå for længe og var død træt, men det har jo ikke noget med selve turen at gøre...

Jeg gjorde det gerne igen...

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

okay tak for svaret:D

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

ej, hvor lyder det da bare fedt!!! Har aldrig selv været på sådan en tur, men har kun hørt godt om det - afsted med jer, og nyd hinanden...

Var der ikke også noget med at din kæreste havde meddelt han gerne ville have nr 2??;) måske kunne det være missionen, hehe

Jannie - kun lidt misundelig

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

ej, hvor lyder det da bare fedt!!! Har aldrig selv været på sådan en tur, men har kun hørt godt om det - afsted med jer, og nyd hinanden...

Var der ikke også noget med at din kæreste havde meddelt han gerne ville have nr 2?? måske kunne det være missionen, hehe

hvis den tur bliver til noget er det nok mere ind find kærligheden igen tur da det hele går af lort her hjemme for tiden

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

moniquesmor skriver:

Var der ikke også noget med at din kæreste havde meddelt han gerne ville have nr 2?? måske kunne det være missionen, hehe

hvis den tur bliver til noget er det nok mere ind find kærligheden igen tur da det hele går af lort her hjemme for tiden

jamen dog, det lyder da som om i tumler med nogle ting, øv øv... håber da i finder melodien igen - måske er sådan en kærestetur en god ide, så i kan få talt ud... af sted med jer....

Jannie

Anmeld

8. oktober 2008

Honningblomst

Hvis man kan lide at spise mad....og ikke har brug for meget andet, så er det en super tur.
Jeg gav min x en sådan tur da han blev 30 år, og han var vild med det....personligt ville jeg nok vælge noget der gav mig lidt mere, men smag og behag...:)
Knus Eva...som syntes det var super lækker mad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.