Jeg smiler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Silvermist

Jeg smiler og mit moderhjerte smelter...

Min søde Isabella på 3½ år går i børnehave og hun elsker X, en dreng fra børnehaven. Det siger hun til mig mange gange pr. dag. Hun synes at han er så sød, men hun siger også at han er en drillepind. "X er en værre én og vi leger sammen i børnehaven".

Forleden dag da vi hentede hende så fjollede X rundt og spillede lidt sej imens han kiggede på min Isabella. Isabella grinte af ham hele tiden. Det var bare den sødeste episode.

En lille sød hverdagsepisode af mange andre søde hverdagsepisoder hvor man stadig bare sidder og smiler og smiler.

Og at Isabella giver mig en krammer og hvisker "mor jeg elsker dig hele tiden, du er så smuk".

Og min lille Victoria på 1½ år der siger "det er dig" og elsker at lægge toiletpapir eller servietter på storesøsters hoved, indtil storesøster bliver gal og råber "ad det er ulækkert, det må man ikke gøre mod de andre børn".

Jamen altså, jeg elsker mine piger så sindsygt højt. Elsker de der små søde og komiske hverdagsepisoder.

Selvom det til tider er drønhårdt at være mor, så findes der intet mere livsbekræftende. At få lov til at elske så ubetinget og at blive elsket så ubetinget tilbage overgår alt.

Hm, mit indlæg skulle egentlig kun have handlet om Isabella´s børnehavecrush, men jeg blev bare ved og ved med at skrive og kunne til sidst ikke nænne at slette noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Lone Jakobsen

sikke en dejlig tråd

hvor er det skønt når ordene bare flyder fra hjertet, og man slet ikke kan stoppe med at beskrive kærligheden til ens børn

det lyder til at være en rigtigt børnehave-love, og det er bare SÅ sødt. min mellemste søn havde en pige der gav ham knus og sagde faaarvel søde, når han skulle hjem

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Hehe jeg kender det godt. tror også jeg kunne skrive flere sider om min søn, hvis det skulle være

Det at blive mor er jo det største i hele verdenen  

Ens børn betyder alt, og alt det de gør og siger smelter jo ens moderhjerte

Det lyder som nogle skønne piger du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.