LG Touch mobil-telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Carina1977

Er der nogen der har en LG Touch mobil-telefon?

Jeg har fået sådan en foræret af min lillebror, fordi han har fået en anden. Har ikke rigtigt fået sat mig ind i den endnu. Er den svær at hitte ud af?

Jeg er vant til en ganske alm. nokia uden touch. Jeg ved ikke....alt det der nymoderne agtigt noget, er jeg så skide bange for (som om den gør mig noget hehe)

Men er i glade for jeres touch?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Er der nogen der har en LG Touch mobil-telefon?

Jeg har fået sådan en foræret af min lillebror, fordi han har fået en anden. Har ikke rigtigt fået sat mig ind i den endnu. Er den svær at hitte ud af?

Jeg er vant til en ganske alm. nokia uden touch. Jeg ved ikke....alt det der nymoderne agtigt noget, er jeg så skide bange for (som om den gør mig noget hehe)

Men er i glade for jeres touch?

Jeg har en X8... og jeg er ved at blive glad for den.. ;)

Det har også taget syv lange og syv brede om at lære skidtet at kende.. Møj nemmere med en med almindelige taster.. ;)

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

frk Jensen skriver:

Jeg har en X8... og jeg er ved at blive glad for den..

Det har også taget syv lange og syv brede om at lære skidtet at kende.. Møj nemmere med en med almindelige taster..

Ihh hvorfor skal de gøre dem så indviklede

jeg er slet ikke en nørd på det område

Anmeld

3. marts 2011

Mi

Det har jeg ja. En LG Viewty gt400 i pink

Den er jeg blevet glad for, men når jeg så en gang i mellem skriver på en gammel nokia, så kan jeg godt mærke at det er rarere at skive sms på dem. Men jeg bliver mere og mere glad for den her.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Ihh hvorfor skal de gøre dem så indviklede

jeg er slet ikke en nørd på det område

Det er jeg heller ikke...

det eneste jeg hader på min mobil er de skide små bogstaver jeg skal ramme... kan self vende min mobil, så de blir større, men de er sgu da små... argh! Det er lidt ala et mini tastatur på den..

hva, hvornår kom du op til pia?

Har vist kommet til at love pia og tomas en indflytterfest.... Pyhh!

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

MarianneSonne skriver:

Det har jeg ja. En LG Viewty gt400 i pink

Den er jeg blevet glad for, men når jeg så en gang i mellem skriver på en gammel nokia, så kan jeg godt mærke at det er rarere at skive sms på dem. Men jeg bliver mere og mere glad for den her.

www.stjerneleg.dk

Ok den ligner sådan rimelig den jeg har, lige bortset fra min er i sølv, og vist nok en lidt ældre model end din, tror jeg.

Men ja det kræver vel tilvænning. Hvis du kan , så kan jeg også

Har altid valgt nokia som mobil, fordi jeg synes den er så dejlig nem at finde rundt i

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

frk Jensen skriver:

Det er jeg heller ikke...

det eneste jeg hader på min mobil er de skide små bogstaver jeg skal ramme... kan self vende min mobil, så de blir større, men de er sgu da små... argh! Det er lidt ala et mini tastatur på den..

hva, hvornår kom du op til pia?

Har vist kommet til at love pia og tomas en indflytterfest.... Pyhh!

Jaaah nu flytter du jo også temmelig langt væk haha

Jamen jeg har ikke aftalt noget med Pia, men overvejede faktisk at høre hende ad om hun skulle noget i påsken, fordi der er jeg barnefri, og så er det jo en oplagt mulighed at besøge hende

Men jeg ved jo ikke om hun skal noget der....det må jeg jo finde ud af

Anmeld

3. marts 2011

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Jaaah nu flytter du jo også temmelig langt væk haha

Jamen jeg har ikke aftalt noget med Pia, men overvejede faktisk at høre hende ad om hun skulle noget i påsken, fordi der er jeg barnefri, og så er det jo en oplagt mulighed at besøge hende

Men jeg ved jo ikke om hun skal noget der....det må jeg jo finde ud af

Det aner jeg helle ikk om hun skal, men jeg hapser hende lige de dage før påske, da vi skal male osv..

tomas blev snydt for kaspers 18 års føsdag, så har lovet ham en ny fest... :D

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

frk Jensen skriver:

Det aner jeg helle ikk om hun skal, men jeg hapser hende lige de dage før påske, da vi skal male osv..

tomas blev snydt for kaspers 18 års føsdag, så har lovet ham en ny fest...

Hvorfor blev han snydt?  Hvornår skal du egentlig flytte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.