så er den sendt afsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

AnneBJ

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

så kan du da virkelig også slappe af med god samvittighed imorgen aften!!

ja det håber jeg sku...

lektier og opgaver bliver i hvert fald skubbet til lørdag og søndag... Brian har lovet at han tager ungerne på søndag og "forsvinder" med dem så jeg har arbejdsro til at blive klog i...

Anmeld

3. marts 2011

msax

AnneBJ skriver:

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for dig!!

tak - det er dejligt når folk hepper på en...

nu håber jeg bare det virker

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

msax skriver:

ja det håber jeg sku...

lektier og opgaver bliver i hvert fald skubbet til lørdag og søndag... Brian har lovet at han tager ungerne på søndag og "forsvinder" med dem så jeg har arbejdsro til at blive klog i...

Det lyder som en meget fornuftig plan - ellers er vi ikke hjemme, hvis du vil låne en nøgle er du velkommen til at sætte dig herop og grave dig ned i bøgerne

Anmeld

3. marts 2011

msax

Mutti2B skriver:

Jeg har søgt ind i Silkeborg som 1. prioritet, Århus 2. og Randers 3.. Synes godt nok ventetiden er ulidelig når man SÅ gerne vil igang med uddannelsen. Jeg opdagede 3 dage for sent sidste år at det var en mulighed for mig. Så har vidst at jeg ville søge ind i et år nu. Puha, hvor er det spændende.

Hvor har du søgt ind? Jeg x'er for os begge

Jeg har kun søgt i Viborg/skive... der er lidt for langt at pendle til de andre steder syntes jeg - kan i hvert fald ikke lige få det til at hænge sammen med to børn og en mand der kører hjemmefra 6.15 om morgenen

Anmeld

3. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Det lyder som en meget fornuftig plan - ellers er vi ikke hjemme, hvis du vil låne en nøgle er du velkommen til at sætte dig herop og grave dig ned i bøgerne

tak... det vil jeg lige overveje... hvornår skal du vide det, hvis det er?

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

msax skriver:

tak... det vil jeg lige overveje... hvornår skal du vide det, hvis det er?

Vi kører hjemmefra lørdag morgen/formiddag, så der skal jeg bare vide, om jeg skal lægge en nøgle til dig et sted

Anmeld

3. marts 2011

msax

idamaria83 skriver:

Vi kører hjemmefra lørdag morgen/formiddag, så der skal jeg bare vide, om jeg skal lægge en nøgle til dig et sted

jeg overvejer det lige og lufter tanken for Brian og ser hvordan han ser ud i hovedet...

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

msax skriver:

jeg overvejer det lige og lufter tanken for Brian og ser hvordan han ser ud i hovedet...

Jep - du skriver eller ringer bare

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

msax skriver:

ja altså ansøgningen til lægesekretærelev stillingen...

1000 tak for hjælpen Trine - håber dine guldkorn kan hjælpe mig lidt tættere på den nye drøm.

men manner jeg kom lige pludselig til at føle mig gammel. De ville have en kopi af mit folkeskole eksamens afgangsbevis med og vide hvad jeg fik i retstavning... Puha det er mange år siden... heldigvis er jeg en af dem der gemmer alt og ved hvor jeg har gemt det... for hvem regner lige med at man skal bruge sit bevis fra folkeskolen når man har været gennem gymnasiet og universitetet?

Men I må meget gerne krydse fingre for at de gerne vil have mig ind til staveprøve 25. marts og samtale 3/4 april og så ansætter mig bagefter...

SMIL fra Mette 

for dig søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.