arp.. aaargh på hele hendes lille bitte baby krop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

MorTilMalene

hej alle de damer...

vores lille datter har fået arp på hele kroppen vedste faktisk ikk at de kunne få det andre steder end på hoved.. og nu er hun så i behandling for tredje gang.. åhha føler mig lidt som en fiasko mor når min datter ikk er blød og fin i huden som alle andre børn/babyer..

håber virkelig det virker denne gang.. og at det dumme arp bliver væk for aldtid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Charlotte Wberg

MorTilMalene skriver:

hej alle de damer...

vores lille datter har fået arp på hele kroppen vedste faktisk ikk at de kunne få det andre steder end på hoved.. og nu er hun så i behandling for tredje gang.. åhha føler mig lidt som en fiasko mor når min datter ikk er blød og fin i huden som alle andre børn/babyer..

håber virkelig det virker denne gang.. og at det dumme arp bliver væk for aldtid...

øv altså...

Jeg er måske lidt små uvidende/dum... men hvis en baby er tør i panden (øjenbryn og i mellem) og man var forbi til en 5 ugers undersøgelse... ville lægen så nævne hvis det er/var arp !?

Jeg er ikke sikker på om min baby bare er lidt tør og "smider" hud for at få nu hud eller om det er arp... men hverken læge eller SP har nævnt det... (spurgte SP om det kunne skyldes brændeovn, det sagde hun nej til) men hun ville vel også sige hvis det var arp ikk´?

Anmeld

3. marts 2011

MorTilMalene

Charlotte Wberg skriver:

øv altså...

Jeg er måske lidt små uvidende/dum... men hvis en baby er tør i panden (øjenbryn og i mellem) og man var forbi til en 5 ugers undersøgelse... ville lægen så nævne hvis det er/var arp !?

Jeg er ikke sikker på om min baby bare er lidt tør og "smider" hud for at få nu hud eller om det er arp... men hverken læge eller SP har nævnt det... (spurgte SP om det kunne skyldes brændeovn, det sagde hun nej til) men hun ville vel også sige hvis det var arp ikk´?

du kan prøve med olie og en kam eller børste.

Anmeld

3. marts 2011

Charlotte Wberg

MorTilMalene skriver:

du kan prøve med olie og en kam eller børste.

lige nu har jeg bare prøvet med babylotion (uparfumeret)...

men de ville da nævne det hvis det var, ville de ikk ? (lægen og SP)

Anmeld

4. marts 2011

MorTilMalene

Charlotte Wberg skriver:

lige nu har jeg bare prøvet med babylotion (uparfumeret)...

men de ville da nævne det hvis det var, ville de ikk ? (lægen og SP)

altså min sp nævnte det først da det var rigtig slemt.. og det er vores første barn så vi vidste ingenting om det... og lægen så det først da der var gået svamp i det hele og hun så så forfærdelig ud..

Anmeld

4. marts 2011

Charlotte Wberg

MorTilMalene skriver:

altså min sp nævnte det først da det var rigtig slemt.. og det er vores første barn så vi vidste ingenting om det... og lægen så det først da der var gået svamp i det hele og hun så så forfærdelig ud..

Okay det lyder rigtig trist

Anmeld

4. marts 2011

blomst84

Åh jeg ved hvad du mener  min lille pige har det også i hele hovedet og på noget af ryggen... hvordan behandler du hende? jeg bruger noget der hedder valleforce som er ostevalle man kan købe i matas, det lugter virkelig virkelig grimt, men det hjælper rigtig meget  

Anmeld

4. marts 2011

MorTilMalene

hun bliver vasket med noget svampe dræbende shampoo og smurt med noget creme hun bliver behandlet på roskilde dermatologisk afd..

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Føler med jer  Vi har fået bugt med det her.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.