Hvilken bil vil du anbefale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

betiinsen

En kia picanto. købte min af ny sidste år, den er jeg super glad for. Den koster lige omkring 100.000 med 5 døre, og der er 7 års garanti, hvilket jeg er super glad for.

Den kører ca. 22 km på litteren, og er mega god at kører i..

Derudover synes jeg det er en pæn mindre bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Louisiana

IsabellaCiinea skriver:

Ja de er MEGET dyre, men voldsomt økonomiske

Ja, det er de, men der findes andre som er lige så økonomiske, eller næsten, til meget mindre penge... Og så siges det, at motoren kun holder ca 5 år

Anmeld

3. marts 2011

Louisiana

betiinsen skriver:

En kia picanto. købte min af ny sidste år, den er jeg super glad for. Den koster lige omkring 100.000 med 5 døre, og der er 7 års garanti, hvilket jeg er super glad for.

Den kører ca. 22 km på litteren, og er mega god at kører i..

Derudover synes jeg det er en pæn mindre bil

Jeg har en Kia nu, og den er VANVITTIG dyr i reservedele  Så sådan én vil jeg ikke have igen

Anmeld

3. marts 2011

LauraLW

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte på, at jeg gerne vil have en lille, økonomisk bil, og sælge den store, dyre jeg har. Og mens jeg har den lille, kan jeg spare til en stor familiebil.

Min kæreste har en bil, hvor der er plads til sønnen og en lille ny bebs (plus til store indkøb), så den lille bil skal bare være til, at jeg kan hente og bringe sønnen (han går i skole en halv times kørsel hjemmefra, og 15 minutter fra bussen), og hvor jeg kan handle (ikke nødvendigvis stort), og kører hvorhen jeg nu end skal hen. Altså alm. bilkørsel. Den skal selvfølgelig køre langt på literen!!

Har så svært ved at beslutte mig

Hvilken bil vil du anbefale??

Kunne lige nå at rette indlægget - bilen skal selvfølgelig være BILLIG !!

Skal den være ny eller brugt?

Som ny: Ford Ka - super køreegenskaber og meget billig at køre i.

Som brugt: Opel corsa eco flex

Anmeld

3. marts 2011

An&Jo

Louisiana28 skriver:

Den har jeg også været inde og kigge på  Hvor dyr er Chevrolet i reservedele og vedligeholdelse?

Den er så vidt jeg ved ikke dyrere end så mange andre biler.. Og så koster den jo faktisk ingenting i afgift..

Anmeld

3. marts 2011

Ryberg

en lille fiks smart bil er jo Toyota Aygo... småt men godt

Men min foretrukne lille bil er Toyota Yaris! Den er SÅ eminemt dejlig.... diesel selvfølgelig, nok for dyr men skal altså nævnes..

Vi har barnestol, barnevogn og 2 voksne i den men så er den også fyldt og så diverse tasker.. vi har faktisk formået at pakke den med barnevogn, ting og rejseseng og alt muligt til en sommerhusferie...

RUMMELIG kan man sige den er

og nu er vi bare til Toyota  Det holder..

Anmeld

6. marts 2011

Louisiana

Flere der vil anbefale en lille, lækker, billig bil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.