afstemning: Matadormix (hjælp til statestik opgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Diana...

FrkT skriver:

De røde vingummier. Kan generelt altid bedst lide rød vingummi i blandede poser. Kan dog også godt lide de hvide, grønne og orange i matadormix (normalt hader jeg orange). 

Denne kopier jeg da lige  Dog ikke de orange jeg kan ikke lide orange og gul vingummi synes det kan smage af appelsin skrald en gang i mellem  Jo bananerne er OK. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

132319

De røde vingummier.  Ville ønske at man kunne få en pose KUN med dem 

Anmeld

3. marts 2011

Lou87

HADER MATADOR BLANDING!!
Men har svaret labre larver - det er det eneste jeg til nød kan spise

Anmeld

3. marts 2011

Henriette1973

Jeg har stemt de gule citron vingummi, men hvis det skal være helt rigtig, kan jeg bedst lide citronvingummi sammen med de flade lakridser....

God fornøjelse med opgaven

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

Håber i tøser vil hjælpe mig. Jeg skal lave en opgave med statestik i matematik, og skal lave min egen undersøgelse. Så tænkte jeg ville lave noget så fjollet som en undersøgelse om matador mix. For jeg hader selv de gule og orange vingummier og så aflange lakridser, og det er altid dem der er flest af...

SÅ nu vil jeg lige høre jer, hvilken af indholdet i matadormix i bedst kan lide, og så finder jeg ud af om indholdet i det store hele hænger sammen med folks yndlings...

(håååber ikke jeg har glemt nogen)
Så håber i gider hjælpe, skulle gerne have min. 200 besvarelser..

Hvis du vil have flere spørgsmål til din undersøgelse, eller bare få nogle fede statestikker eller sammenligninger at arbejde ud fra, så prøv www.defgo.dk eller www.surveymonkey.dk

mener sidstnævnte er lige til at gå til... :-)

Anmeld

3. marts 2011

Maria.

Jeg har stemt de flade lakridser!! (dukatos) Yummi!! De røde vingummier er også gode!!

Anmeld

3. marts 2011

Koen.

saxi skriver:

En flad lakrids med en gul citron vingummi

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Hvis du vil have flere spørgsmål til din undersøgelse, eller bare få nogle fede statestikker eller sammenligninger at arbejde ud fra, så prøv www.defgo.dk eller www.surveymonkey.dk

mener sidstnævnte er lige til at gå til... :-)

tak, det vil undersøge...

Anmeld

3. marts 2011

Kamulla

de røde 

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Eeej hvorfor kunne man ikke stemme på flere af gangen?

Der er flere fra matador-mix jeg er vild med

Nå men jeg endte med at stemme på labre larver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.