Ser i "for fed til at få børn?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

eElak

Jeg ser det for første gang i dag. Eller jeg har det kørende i baggrunden.. 

Der er et par - kvinde på 21 og mand på 32, som gerne vil have børn.. and get this - de indrømmer at de er vilde med mc.donalds mad.. 

For pokker hvor er det forfriskende at de bare siger det i stedet for at skulle være så "politisk korrekt" i forhold til det faktum at hun er ved at tabe sig for at få børn. 

Jeg måtte bare lige dele det med jer - jeg synes sgu det er sejt at de bare siger det som det er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ka+Ma=Be

Jeg ser det Men har ekstrem deja vu  hehe. Er vi enige om, at det er en genudsendelse?

Men spændende synes jeg det er!

Anmeld

3. marts 2011

otlitrom

Katte87 skriver:

Jeg ser det Men har ekstrem deja vu  hehe. Er vi enige om, at det er en genudsendelse?

Men spændende synes jeg det er!

Ja, det er en genudsendelse. Jeg ser det ikke, men har set det to gange før

Anmeld

3. marts 2011

Vial

Jep, genudsendelse..

Gad godt vide, hvordan det går dem i dag. Ved at hende med elevator-vægten fik barn. Aner ikke om de andre har fået.

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

har også set det før, men det kører alligevel mens Rasmus kæmper mod søvnen

Anmeld

3. marts 2011

DLM

KaLee skriver:

Jeg ser det for første gang i dag. Eller jeg har det kørende i baggrunden.. 

Der er et par - kvinde på 21 og mand på 32, som gerne vil have børn.. and get this - de indrømmer at de er vilde med mc.donalds mad.. 

For pokker hvor er det forfriskende at de bare siger det i stedet for at skulle være så "politisk korrekt" i forhold til det faktum at hun er ved at tabe sig for at få børn. 

Jeg måtte bare lige dele det med jer - jeg synes sgu det er sejt at de bare siger det som det er.. 

til dem. plejer man ikke også at sige hvis man erkender problemet er det nemmere at løse? eller hvordan de ordsprog nu lyder. men skønt at de vil stå ved det.

jeg også burgermad, slik, osv. og er desværre blevet lidt for glad for det igen efter jeg fik min søn vil så gerne smide 15 kg. men det er jo det der lige med at tage sig sammen.

Anmeld

3. marts 2011

Ka+Ma=Be

kitty skriver:

Ja, det er en genudsendelse. Jeg ser det ikke, men har set det to gange før

Hehe det mente jeg nok

Anmeld

3. marts 2011

otlitrom

KaMa skriver:

Jep, genudsendelse..

Gad godt vide, hvordan det går dem i dag. Ved at hende med elevator-vægten fik barn. Aner ikke om de andre har fået.

Jeg gad også godt se en form for "hvad er der sket siden"-program. Man bliver jo nysgerrig. Specielt, når man selv har været behandlingsturen igennem og egentlig synes at lidt fokus på området vil være godt!

Anmeld

3. marts 2011

Vial

kitty skriver:

Jeg gad også godt se en form for "hvad er der sket siden"-program. Man bliver jo nysgerrig. Specielt, når man selv har været behandlingsturen igennem og egentlig synes at lidt fokus på området vil være godt!

Det irriterer mig, at de sender det igen. Kunne være federe med en fortsættelse.

Der er nemlig ikke særlig meget fokus på barnløshed. De burde som modvægt til brugerbetalingen køre noget dokumentar og det igen. Altså nye programmer.

Var det i øvrigt ikke noget med, at dem fra Fyns læge begik selvmord? Noget miamaia skrev en gang?

Anmeld

3. marts 2011

otlitrom

KaMa skriver:

Det irriterer mig, at de sender det igen. Kunne være federe med en fortsættelse.

Der er nemlig ikke særlig meget fokus på barnløshed. De burde som modvægt til brugerbetalingen køre noget dokumentar og det igen. Altså nye programmer.

Var det i øvrigt ikke noget med, at dem fra Fyns læge begik selvmord? Noget miamaia skrev en gang?

Ja, nye programmer, hvor fokus ikke kun var på vægt, men at der faktisk også jan være andre problemer.. Det ville være kanon! Især nu, med debatten om brugerbetaling, hvor mange debatterer, men kun halvdelen har noget viden at begrunde deres holdning udfra.

Jo, lægen begik selvmord. Jeg mener også det var Mia Maia der nævnte det. Tjuhl ved i hvert fald, hvem lægen var. Jeg mener det er lægen man ser i programmet, hvor det ene par er til samtale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.