Jeg har lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

oo

bestilt Sørens fødselsdagsgave. Han blir jo "bare" 33 (og jeg blir 30!!), og den her gave er egentlig way over vores gavebudget, men den er SÅ fin og SÅ perfekt, at jeg ikke kunne lade være:

Lenins samlede værker på engelsk. Indbundet udgave i brunt læder med guldtryk og Lenins portræt præget i skindet. 575 kr

http://www.kommunister.dk/images/materialer/Lenin-web.jpg

nåh I får linket til den, for jeg kan åbenbart ikke indsætte billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

oo

her er'æd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

ChatH

HOLD OP hvor er den bare fin!!

Anmeld

3. marts 2011

msax

wauw - når det kommer til de perfekte gaver må man nogen gange lukke øjnene for prisen og bare tænke på hvilken glæde gaven den vil bringe...

er helt sikker på han bliver super glad for bogen

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

Den er super smuk!!! (Kan man sige det om en bog??)

Og det er jo IKKE kun fra dig, men også fra Sol og kattemissen, som jeg absolut ikke kan huske navnet på skrivende stund:S

Anmeld

3. marts 2011

anna-jonas

Wauw.........................og godt det ikke er mig der skal læse den.......................på engelsk, GISP!! Men for sådan en gammel kommunist, er den sikkert kræs...............

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Der er ikke noget bedre end at vide, at man bare har fundet den allermest perfekte gave til en man elsker - og den der bog er smuk!!

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

Jeg elsker når jeg bare finder GAVEN! Så er det ok at ofre lidt ekstra... Smuk, smuk bog - det kan man nemlig godt kalde en bog ja, 

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

enormt smuk bog! Den ville da pryde enhver bogreol! Jeg elsker når man bare finder den PERFEKTE gave!

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

bestilt Sørens fødselsdagsgave. Han blir jo "bare" 33 (og jeg blir 30!!), og den her gave er egentlig way over vores gavebudget, men den er SÅ fin og SÅ perfekt, at jeg ikke kunne lade være:

Lenins samlede værker på engelsk. Indbundet udgave i brunt læder med guldtryk og Lenins portræt præget i skindet. 575 kr

http://www.kommunister.dk/images/materialer/Lenin-web.jpg

nåh I får linket til den, for jeg kan åbenbart ikke indsætte billeder

NØJJJJJJJJ hvor er den fin!! DEN gave bliver han helt sikkert sindssygt glad for!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.