Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gerne mærkevare tøj i god stand st 98
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har et fleece sæt fra Abeco i str. 100. Sorte bukser og en grå trøje til. Det koster gratis
Znuzke skriver: Jeg har et fleece sæt fra Abeco i str. 100. Sorte bukser og en grå trøje til. Det koster gratis
Det var sgu da billigt , det vil Alexander gerne arve
Muffi<3 skriver: Det var sgu da billigt , det vil Alexander gerne arve
Det tænkte jeg nok. Jeg vaskede det igår, og nu ligger det klar til aflevering Og jeg skal selvfølgelig nok tænke på Alexander hvis der dukker mere op
Vil du iøvrigt have dine sko retur Jeg har prøvet at gå rundt i dem herhjemme, og det kan jeg altså bare ikke....
Znuzke skriver: Det tænkte jeg nok. Jeg vaskede det igår, og nu ligger det klar til aflevering Og jeg skal selvfølgelig nok tænke på Alexander hvis der dukker mere op Vil du iøvrigt have dine sko retur Jeg har prøvet at gå rundt i dem herhjemme, og det kan jeg altså bare ikke....
Tak )
Ha ha det var det jeg sagde de er satme umulige og jeg er endda en ørn til stiletter ... Du er sikker på du ikke kan træne dig god ??
Ellers får jeg dem en dag ved lejlighed , så burde jeg måske øve vidre ,, de er så flotte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128