Hjælp til tapet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Mary

Jeg har indgået en aftale med mig mand. Vi har fået lidt penge, og han vil gerne have nyt fjernsyn - selvom vi fik for små 3 år siden.... !

Aftalen er så: Fjernsyn for lækkert tapet. Så nu er jeg ved at finde noget tapet der skal hænge bagved det her nye kæmpe store monster vi skal ha i vores stue.....vores ikke ret store stue, vil jeg lige tilføje!

Jeg er helt vild med det her stribede, men kan ikke finde ud af om det er for voldsomt bagved et tv. Hvad synes I? Vores øvrige møbler og generelle indretning er meget farverig, og jeg synes bare det kunne være så fedt med det her sort-hvide, men igen, det er meget markant og jeg ved ikke det tager fokus.......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

SpunkenJo

Er enig med dig i det er noget super fedt tapet, men men men jeg forstår din overvejelse, og tror du har ret i at det er for voldsomt....

De der striber egner sig bedst til en hall/entre eller en væg som kan stå lidt alene....

Jeg tænker du er nødt til at vælge noget lidt mere diskret...

Hvad kan du lide?

HVa med sådan noget her:
http://www.malermesterolsen.dk/tapetsering.htm

Sådan noget med "shine" er altid fedt, syns jeg  

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Jeg ville super gerne have tapet bag tv'et....men manden er ikke med på ideen (tror det er fordi han ikk gider bøvle med at sætte det op)

Men jeg havde det her i tankerne da jeg skulle overtale ham..

http://www.tapetshop.dk/shop/easy-up-tapet-fra-478 p.html

Anmeld

3. marts 2011

Mary

Altså hvad kan jeg li... ALT! Masser af farver, sjove mønstre, striber  Jeg føler mig ret overbevist om at det ER striber vi skal ha bag det her tv, og det er i den noget mere diskrete type jeg har kigget på indtil nu. Det tiltaler mig bare ikke når jeg ser det fordi det ser kedeligt ud, men sikkert vil se flot ud i min stue.... og så så jeg jo det her 

Vi har en grøn sofa, og en ellers et diskret lilla tema, men det er jo ikke utænkeligt jeg ændrer på farveskalaen i stuen som jeg har gjort flere gange før 

Anmeld

3. marts 2011

Mary

Flot tapet det grå, men det ville gøre vores stue meget dyster tror jeg... Ihh, det er så svært at vælge sådan noget. Man gør det jo ikke bare lige om! 

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Mary skriver:

Flot tapet det grå, men det ville gøre vores stue meget dyster tror jeg... Ihh, det er så svært at vælge sådan noget. Man gør det jo ikke bare lige om! 

Hvad med det her grønne så??

http://www.tapetshop.dk/shop/national-geographic-l ilies-645p.html

Anmeld

3. marts 2011

Mary

WAUW WAUW det er godt nok flot!!!!!  Men vores tv-væg er under en trappe, hvilket gør væggen meget trekantet, så ville udtrykket vist ikke komme ud. Men det er godt nok flot! Drømme drømme om en stor hvis væg i et stort nyt hus hvor man kunne smække sådan en sag op på 

Tusind tak for dine idéer!

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Mary skriver:

WAUW WAUW det er godt nok flot!!!!!  Men vores tv-væg er under en trappe, hvilket gør væggen meget trekantet, så ville udtrykket vist ikke komme ud. Men det er godt nok flot! Drømme drømme om en stor hvis væg i et stort nyt hus hvor man kunne smække sådan en sag op på 

Tusind tak for dine idéer!

Ja ikke - sys den er så sej...

Vi kører også limegrøn stil hjemme hos os og jeg elsker det
Så jeg ville bestemt vælge noget grønligt til baggrunden bag tv'et også

Anmeld

3. marts 2011

Mary

Har lidt kig på dette også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Jeps det er den bare også
Men ville nu mere køre den grønne stil...man kan jo også få det der med de sart grønne blade?? Det er fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.