Ingen mave endnu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.370 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er snart i 15. uge af min første graviditet, og jeg har slet ikke fået det mindste mave endnu

Jeg er ikke tynd, men heller ikke tyk, har lidt fedt på maven, men det undre mig bare at jeg slet ikke er blevet bare lidt graviditets-tyk. Jeg er kun oppustet, hele tiden

Ved godt at det er meget forskelligt fra person til person, men når jeg kigger på mave billederne herinde, har de fleste i uge 15 jo fået mave.

Øv, synes bare det var lidt underligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg er snart i 15. uge af min første graviditet, og jeg har slet ikke fået det mindste mave endnu

Jeg er ikke tynd, men heller ikke tyk, har lidt fedt på maven, men det undre mig bare at jeg slet ikke er blevet bare lidt graviditets-tyk. Jeg er kun oppustet, hele tiden

Ved godt at det er meget forskelligt fra person til person, men når jeg kigger på mave billederne herinde, har de fleste i uge 15 jo fået mave.

Det skal du ikke være ked af.. Jeg nåede perifert at kende en pige på mit gamle studie inden jeg skiftede uddannelse. Jeg så hende på min arbejdsplads en uge inden hun skrev på fb hun havde født, og jeg kunne overhovedet ikke se, at hun var gravid. Så der er stor forskel

Anmeld

3. marts 2011

Zibi_84

Hejsa. Forstår meget godt at du er lidt skuffet, over den manglende mave! Men det er rigtigt som du skriver, at det er meget forskelligt hvornår den begynder at vise sig! Jeg er selv slank af bygning, og man kunne ikke rigtig se at jeg var gravid i uge 15. kun lidt fedt på maven. Men da jeg rundede uge 20, begyndte det for alvor at tage til. Så du er ikke den eneste 

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Zibi_84 skriver:

Hejsa. Forstår meget godt at du er lidt skuffet, over den manglende mave! Men det er rigtigt som du skriver, at det er meget forskelligt hvornår den begynder at vise sig! Jeg er selv slank af bygning, og man kunne ikke rigtig se at jeg var gravid i uge 15. kun lidt fedt på maven. Men da jeg rundede uge 20, begyndte det for alvor at tage til. Så du er ikke den eneste 

Har jo ikke noget imod ikke at blive kæmpe stor  

Men det kommer jo nok bare senere her Man ville bare godt kunne se en lille forskel

Anmeld

3. marts 2011

Anaglad

Den skal nok komme! Jeg havde det på samme måde som dig.. det var først da jeg var ca. i uge 22-24, at jeg sådan kunne se, der kom sådan en lille graviditetsmave.. men nu, hvor jeg er 34+2 er man altså overhovedet ikke i tvivl om, at jeg har en rigtig bebs i maven.

Nyd at maven ikke er i vejen endnu.. og tillykke med den bette.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Anaglad skriver:

Den skal nok komme! Jeg havde det på samme måde som dig.. det var først da jeg var ca. i uge 22-24, at jeg sådan kunne se, der kom sådan en lille graviditetsmave.. men nu, hvor jeg er 34+2 er man altså overhovedet ikke i tvivl om, at jeg har en rigtig bebs i maven.

Nyd at maven ikke er i vejen endnu.. og tillykke med den bette.

Tak for det Og ja, vil da i hvert fald nyde at jeg kan sove på maven nogle uger endnu

Anmeld

4. marts 2011

170811

Anonym skriver:

Rolig Jeg er 16+2 og jeg har ikke det der minder om bare en mikroskopisk bule. Er helt flad. Så det skal nnok komme til os en dag snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.