Ude selvom det er mørkt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

morethanperfect

Hej piger ..
Kom lige til at tænke på noget

Lader i jeres bebser stå ude og sove selvom det er blevet mørkt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

MaliksMor

morethanperfect skriver:

Hej piger ..
Kom lige til at tænke på noget

Lader i jeres bebser stå ude og sove selvom det er blevet mørkt ??

Jeps. Malik gør

Han sover meget bedre i barnevognen, så hvis han er vildt overtræt, ved 5- halv 6 tiden, kan jeg sagtens finde på at stille ham ud og sove.. men ikke efter 7.. medmindre, at han har sovet og ikke er vågnet

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

CamillaRH skriver:

Jeps. Malik gør

Han sover meget bedre i barnevognen, så hvis han er vildt overtræt, ved 5- halv 6 tiden, kan jeg sagtens finde på at stille ham ud og sove.. men ikke efter 7.. medmindre, at han har sovet og ikke er vågnet

Okay godt .. Min kæreste er bare helt hys med han ikke må sove udenfor når det er blevet mørkt .. Hehe .. 

Anmeld

3. marts 2011

Maria.

Det kan jeg ikke se noget forkert i.. Så længe det ikke er -10 grader udenfor.. Det blev jo allerede mørkt ved 15-16tiden i december måned..

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Maria. skriver:

Det kan jeg ikke se noget forkert i.. Så længe det ikke er -10 grader udenfor.. Det blev jo allerede mærkt ved 15-16tiden i december måned..

Nåå ja .. Men der ville Oscar slet ik sove ude .. Det først nu vi er begyndt og tænke over det .. 

Anmeld

3. marts 2011

Maria.

morethanperfect skriver:

Nåå ja .. Men der ville Oscar slet ik sove ude .. Det først nu vi er begyndt og tænke over det .. 

Nå ja, ok! Det er jo op til den enkelte hvordan man gør, men hvis han sover bedst udenfor så synes jeg da ikke der er noget galt i det..

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Maria. skriver:

Nå ja, ok! Det er jo op til den enkelte hvordan man gør, men hvis han sover bedst udenfor så synes jeg da ikke der er noget galt i det..

Okay Tak for svar !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.