Ja, det har været noget af en dag i dag.
William har siden lørdag været sløj - hoste og ralle-lyde i svælget. Lørdag morgen ringer vi til lægevagten og fortæller hvordan og hvorledes og han siger, at så længe der ikke er feber, skal vi ikke bekymrer os og hoste er helt normalt.
Mandag tager vi så til vores egen læge, da han stadig hoster meget. Hun siger, at der ikke er noget at se eller høre på ham, men udskriver en recept på noget gammeldags hostesaft.
Jeg er lettere skeptisk ved at give ham dette, da jeg ikke synes at medicin og babyer hænger sammen (William er 6 måneder).
Tirsdag tager vi til lægen igen og her ser hun så, at han er rød og irriteret i halsen. Vi får endnu en recept på noget mod halsbetændelse og bronkespasmer. Vi giver ham kun det mod betændelsen, da de på apoteket ikke mente, at det andet var meget nødvenigt. Han har disse dage ikke rigtig ville spise. Han har fået MME og grød, men har ikke været interesseret i hverken det ene eller andet, spist max 100ml MME ad gangen og det var nærmest med tvang.
Dette resulterer jo selvfølgelig knap så våde bleer og i morges var hans ble nærmest brun - af mørk tis! Jeg ringer igen til lægen, som siger, at hun lige skal tænke sig om. Så siger hun "Ja, det er jo så Hvidovre der er tættest på Jer...." Så lægger hun på. Der står jeg med tlf'en i hånden og tænker "Hvidovre?? Hvad snakker hun om?? Hospitalet eller hvad???"
Jeg vækker manden, som har været på natarbejde og har sovet 1 time. Jeg forklarer hvad lægen har sagt og i det samme ringer hun igen og siger, at forbindelsen blev afbrudt og at de ventede på os på børneafd. på Hvidovre. Jeg gik helt i sort og tænkte "FUCK OG DØD!!!!" Jeg spurgte hvad vi skulle forvente os derude, og ja, vi skulle forvente, at han skulle indlægges, fordi han med stor sandsynlighed var dehydreret. Jeg sprang rundt og pakkede pusletasken og William sammen og ringede i panik til en taxa, som drønede os derud, hvor vi bare løb op på afdelingen. Der kom en sød sygeplejerske og sagde, at vi skulle tage det heeeeelt roligt, for han så jo frisk og glad ud.
De undersøger ham og konkluderer en mulig RS-virus og noget der ligner halsbetændelse. Så nu skal vi fodre ham hver anden time og give ham en masse medicin - som jeg ikke har det godt med, men bare han får det bedre, så skal det nok gå.
Ja, det var satme en hård start på dagen og jeg er stadig ikke helt faldet ned endnu. Hold kæft, hvor er det forfærdeligt, at føle, at man ikke har "passet" sit barn godt nok.. Men det blev de ved med at sige til os, at vi har gjort alt det rigtige og det var rigtig godt at vi reagerede med det samme.
Nå, ja jeg ville bare lige fortælle om vores hektiske og ubehagelige dag, det var godt nok ikke rart!
Tak fordi du læste med 
Tine