Jeg er en dårlig kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Er virkelig en dårlig kæreste for tiden, og jeg har det dårligt med det. Ved ikke hvad der går af mig. Er blevet meget irritabel og uopmærksom på min kære mand, og jeg har det så dårligt med det. Hormonerne raser og jeg er relativt nygravid og derfor tit træt og irritabel, men han er så god mod mig, og det er jo ikke hans skyld.

Sexlivet er også blevet noget mindre. Jeg synes sex gør lidt ondt pga. følsomme slimhinder, så jeg er ikke så lysten. Men jeg får heller ikke lagt op til at tilfredsstille ham på andre måder, og det er jo også synd, for han har jo også behov! Ikke fordi man SKAL hvis man ikke har lyst, men synes alligevel det er vigtigt at holde gang i det seksuelle. Vi lovede hinanden før graviditeten, at vores sexliv ikke skulle dø ud pga. graviditet.

Hvad skal jeg gøre for at rette op på det? Jeg fortæller ham hver dag jeg elsker ham, og har også sagt at jeg er ked af, at jeg har været så dårlig en kæreste, men kan godt mærke han er blevet mere usikker, og jeg vil gerne gøre det godt igen.. What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Frk.S

Det vigtigste er nok at snakke sammen. Undskyld overfor ham hvis du godt selv kan se, at du har været helt urimelig.

At du er træt og har mindre lyst til sex er jo også meget normalt - men tal om dette også. Og husk på, at begge dele som regel bliver bedre efter noget tid. 

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det vigtigste er nok at snakke sammen. Undskyld overfor ham hvis du godt selv kan se, at du har været helt urimelig.

At du er træt og har mindre lyst til sex er jo også meget normalt - men tal om dette også. Og husk på, at begge dele som regel bliver bedre efter noget tid. 

Vi har også talt meget om det, og han er egentlig forstående. Det er bare mig der har dårlig samvittighed, fordi han ikke er tjent med sådan en sur k*lling.. Er så bange for han går og er ked af det! Især fordi vi pt. ikke ser hinanden lige så meget, fordi han tit kommer sent hjem

Anmeld

3. marts 2011

misse198

Jeg har det på samme måde som du, føler virkelig at jeg os er en rigtig dårlig kæreste. men vi skal huske på at det kun er for en stund at vi er sådan. Der sker bare en masse ting med ens krop og humør når man er gravid- ikke at det skal være en undskyldning, -men det gør der.

Det bedste du kan gøre er at sige til din kæreste- (hvilke jeg kan forstå du gør allerede) At du virkelig er ked over at du er sådan.

Med hensyn til sexlysten kan man ikke gøre noget, du må endelig ikke presse dig selv til det hvis ikke du har lyst- bliver det bestemt ikke bedre af.. Din kære mand vil også kunne forstå dig og respekter det hvis du forklare ham at det ikke er pga. ham du ikke har lyst men fordi det gør ondt på dig- det er meget normalt i starten og i slutningen af graviditeten..

Jeg håber du kunne bruge lidt af det jeg skrev.

kæmpe knus til dig

Anmeld

3. marts 2011

Anaglad

Hej..

Jeg tror du må prøve at trække vejr dybt hver gang du føler dig irritabel og forsøge på ikke at gå til angreb på ham, hvis det reelt ikke har noget med ham at gøre..

Måske skal du også spørge dig selv, hvad det er du er irriteret over. Det kan sagtens være det hormonelle v. graviditeten som gør dig sådan lidt irritabel.. gør noget ud af at fortælle ham, at du altså er ked af, at du overreagerede sådan og, at det ikke er hans skyld osv, så han forstår det ikke har noget med ham at gøre, men at du er lidt ud af balance med dig selv..

Håber du får det bedre snart.

Anmeld

4. marts 2011

nathja

jeg havde det på samme måde i starten af begge mine graviditeter og første gang reagerede min mand desværre med at skrive saftigt sammen med andre piger, men det fik jeg sat en stopper for ved at sige at det var enten baby og mig eller dem..

i 2 trimester af min første graviditet kom lysten bare lige pludselig igen, alt det med kvalme og andet stoppede og jeg var pludselig meget mere kælen, det blev ved indtil cirka en måned før fødslen fordi jeg var temmelig besværet..

ved anden graviditet, var det lidt det samme, men det var nemmere for ham for han havde jo prøvet det før..

Anmeld

4. marts 2011

Lotus86

Det fredag - det weekend, en oplagt mulighed til at forkæle ham lidt på alle måder Mænd tilgiver hurtigt hvis de bliver nusset lidt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.