Er virkelig en dårlig kæreste for tiden, og jeg har det dårligt med det. Ved ikke hvad der går af mig. Er blevet meget irritabel og uopmærksom på min kære mand, og jeg har det så dårligt med det. Hormonerne raser og jeg er relativt nygravid og derfor tit træt og irritabel, men han er så god mod mig, og det er jo ikke hans skyld.
Sexlivet er også blevet noget mindre. Jeg synes sex gør lidt ondt pga. følsomme slimhinder, så jeg er ikke så lysten. Men jeg får heller ikke lagt op til at tilfredsstille ham på andre måder, og det er jo også synd, for han har jo også behov! Ikke fordi man SKAL hvis man ikke har lyst, men synes alligevel det er vigtigt at holde gang i det seksuelle. Vi lovede hinanden før graviditeten, at vores sexliv ikke skulle dø ud pga. graviditet.
Hvad skal jeg gøre for at rette op på det? Jeg fortæller ham hver dag jeg elsker ham, og har også sagt at jeg er ked af, at jeg har været så dårlig en kæreste, men kan godt mærke han er blevet mere usikker, og jeg vil gerne gøre det godt igen.. What to do?
Anmeld