et ? til DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

A.

tænker bare på hvordan kan det være at i er her fx nu når i skulle passe de små..kan se at det er tit i er fx på om morgenen..der bliver nok nogen sur men det er bare et ? for jeg kan ikke rigtig forstår det:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

twinboys

Hej jeg modtager først børn efter kl. 8 for tiden, så nyder at sidde herinde og slappe af inden de kommer...

Så har jeg en bærbar stående ude i mit køkken...

Og sådan som nu da sidder mine dejlige poder og laver julegaver til deres forældre og mens de gør det, ja så nyder jeg at sidde at kigge på dem og da tjekker jeg mails fra dagplejen og den gruppe ansvarlige og ja så kan jeg lige hoppe herind...

Så til middag, når børnene er puttet ja så nyder jeg min mad foran computeren og får sendt alt det afsted som skal sendes...
Jeg har børn der sover 2 1/2 - 3timer så derfor kan jeg godt være på kl. 14.50 f.eks.

Ja så lukker jeg kl. 16.00 og om fredagen kl. 15.00 så er jeg inde på computeren igen...

Men min computer står åben hele dagen...

Nå nu skal jeg hjælpe maja med at få hendes navn skrevet på , så løber igen...

Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

A.

twinboys skriver:

Hej jeg modtager først børn efter kl. 8 for tiden, så nyder at sidde herinde og slappe af inden de kommer...

Så har jeg en bærbar stående ude i mit køkken...

Og sådan som nu da sidder mine dejlige poder og laver julegaver til deres forældre og mens de gør det, ja så nyder jeg at sidde at kigge på dem og da tjekker jeg mails fra dagplejen og den gruppe ansvarlige og ja så kan jeg lige hoppe herind...

Så til middag, når børnene er puttet ja så nyder jeg min mad foran computeren og får sendt alt det afsted som skal sendes...
Jeg har børn der sover 2 1/2 - 3timer så derfor kan jeg godt være på kl. 14.50 f.eks.

Ja så lukker jeg kl. 16.00 og om fredagen kl. 15.00 så er jeg inde på computeren igen...

Men min computer står åben hele dagen...

Nå nu skal jeg hjælpe maja med at få hendes navn skrevet på , så løber igen...

Majbritt(H)

tak for svar:):)

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

Selv tak...

Og vi har jo også fridage ferie sygedage og syge børn og der er jeg jo mere på end ellers...

Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

Spørg endelig... jeg er altid online også selvom jeg ikke skriver... har været online hele formiddagen men været over hos en kollaga på den anden side af vejen her den sidste time...

Min bærbare computer står ved siden af mig når vi spiser og på den måde kan jeg også ind imellem svare men gør det for det meste når de sover formiddag mine de 4 små sover formiddag, og så fra halv tolv til ca. halv tre har jeg middags "pause"

Det gør ikke mig noget du spørg for jeg ved jeg passer mit arbejde og mine guldklumper :)

Knus Pia, som sidder og smøre mad her ved bordet til de to børn jeg har i dag, så jeg kunne lige svare dig ;) inden vi spiser *S*

(H)(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Christinahr

agnieszka skriver:

tænker bare på hvordan kan det være at i er her fx nu når i skulle passe de små..kan se at det er tit i er fx på om morgenen..der bliver nok nogen sur men det er bare et ? for jeg kan ikke rigtig forstår det:)

Jeg har tænkt det sammen - jeg har bare ikke kunne formulere det så jeg var sikker på jeg ikke stødte nogen - er jo bare nysgerrig ;)

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

Jeg har tænkt det sammen - jeg har bare ikke kunne formulere det så jeg var sikker på jeg ikke stødte nogen - er jo bare nysgerrig ;)

Spørg da endelig - I støder i hvert fald ikke mig ved at spørge... kan da godt forstå i undres hvis I tror vi sidder her hele dagen... men baby.dk og facebook er altid online her hjemme på min egen bærbare :)

Så det ligner jo nok jeg er her altid... :)

Knus Pia, der lige har spist frokost og nu nyder sin pause... *S*

Anmeld

7. oktober 2008

BellaT

Ja, jeg er her også næsten hver dag i middagspausen, når de små sover. Er aldrig på når de er vågne. Så leger vi eller er ude på tur. Er jeg på om morgenen eller om eftermiddagen er det fordi jeg har fri. Eller fordi jeg har glemt at logge ud. Det er vist sket et par gange. Hvis en af dem vågner med et skrig, så farer jeg ud og glemmer alt om pc'eren. Kan sagtens forstå din undren. Helle..:D

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Ja, jeg er her også næsten hver dag i middagspausen, når de små sover. Er aldrig på når de er vågne. Så leger vi eller er ude på tur. Er jeg på om morgenen eller om eftermiddagen er det fordi jeg har fri. Eller fordi jeg har glemt at logge ud. Det er vist sket et par gange. Hvis en af dem vågner med et skrig, så farer jeg ud og glemmer alt om pc'eren. Kan sagtens forstå din undren. Helle..:D[/citat] Ja det er jo det, selvom man står online behøver man jo ikke være her... Knus Pia, som slet ikke er her i morgen, men måske står online er i legestue hele dagen :)

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

Spørg da endelig - I støder i hvert fald ikke mig ved at spørge... kan da godt forstå i undres hvis I tror vi sidder her hele dagen... men baby.dk og facebook er altid online her hjemme på min egen bærbare :)

Så det ligner jo nok jeg er her altid... :)

Knus Pia, der lige har spist frokost og nu nyder sin pause... *S*

Ja det samme her... Er altid online...

Pt. sover mine 5 børn og jeg sidder og nyder min mad ...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.