Kvinders moral og ære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

tazz

Jeg trængte godt nok til et grin, tak

Synes der er så meget i triden, hvor den arme arme mand bare bliver trynet af sin kvinde, og han er bare så arme og sølle. Han må lyve sig til at gå ud med vennerne og slippe for shopping og yada yada. Mange reklamer handler om det slags forhold. Så mon ikke det er ved at vende og kvinderne ikke længere er 'det svage køn'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

SussieThyssen

Forbløffende!
Han lider da udpræget af mangel på intelligens så det vil noget, så han skulle vist have hørt til et eller andet sted i middelalderen i et harem.
Mon han har et kvinde-problem??
Den slags typer gider jeg slet ikke beskæftige mig med og kan kun ryste på hovedet

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. marts 2011

Rosa

Jeg tænkte bare "hold da ferie en ekskæreste han har haft" 

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Rosa skriver:

Nej nej nej .. At nogen KAN sige sådan om kvinder ?? 

Hvor er han langt ude .. ? 

Anmeld

3. marts 2011

sarahb

Rosa skriver:

LIGE PRÆCIS....

Anmeld

3. marts 2011

N&J

Hehehe.. ja der er da vist en mand der ikke har haft meget held med kvinder...  

Anmeld

3. marts 2011

oo

Rosa skriver:

præcis! jeg sagde til Søren, at han uden tvivl havde været igennem en grim skilsmisse lige inden han skrev det her og så stiller han jo op for Liberal Alliance og som Søren sagde "sikke en kvajpande sådan lige at skære halvdelen af vælgerne fra"

Anmeld

3. marts 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

præcis! jeg sagde til Søren, at han uden tvivl havde været igennem en grim skilsmisse lige inden han skrev det her og så stiller han jo op for Liberal Alliance og som Søren sagde "sikke en kvajpande sådan lige at skære halvdelen af vælgerne fra"

Ja, altså hvor politisk smart er man så??? 

Han virker bare som en af de der typer man ville HADE at sidde ved siden af til en fest, og som bliver skoddet omgående af sine venner når de får en kæreste fordi ingen vil være bekendt at præsentere ham for ens nye dame 

Anmeld

3. marts 2011

L.J.L

Kan nu godt se det sjove i det -Og mon ikke det er sagt med et gran sarkasme i, ellers trænger han da i den grad til et godt knald!

Anmeld

3. marts 2011

oo

Rosa skriver:

Ja, altså hvor politisk smart er man så??? 

Han virker bare som en af de der typer man ville HADE at sidde ved siden af til en fest, og som bliver skoddet omgående af sine venner når de får en kæreste fordi ingen vil være bekendt at præsentere ham for ens nye dame 

man er nok ikke generelt særlig politisk smart hvis man stiller op for liberal alliance men ja! han virker præcis som den type!!! Søren havde sådan en kammerat da jeg mødte ham, første aften jeg mødte ham, sagde  han "nu går du hjem og rider ham godt og grundigt, ikk?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.