Små blærer på hænderne - hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.185 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

klmf

Oliver har været skidt tilpas nogle dage nu; ingen appetit, en snert af feber, træt og pylret, savlet meget og røde knopper på numsen. Har bare tillagt det nye tænder og ikke spekuleret videre over det. Men i dag opdager jeg så en stor blære på hans ene finger og nogle små blærer/hvide prikker på nogle fingre på den anden hånd...

Er vi ude i noget mund-hånd- og fodsyge her eller er der andet, der kan give de her blærer??

Kan slet ikke overskue tanken om, hvad de siger hvis jeg skal ringe til mit arbejde og sige vi har fået det indenfor dørene!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Lady Marion <3

Desværre ,,   det lyder meget som hånd , mund og fodsyge

Anmeld

3. marts 2011

<3

Ved mund-hånd-fod syge skal man ikke holde de små hjemme medmindre de har feber.Det er nemlig så smitsomt at det er umuligt at holde nede, fik vi afvide af lægen.

Tilgengæld så hvis de voksne ikke har haft det så bliver de ret så syge. Tjalfe var knap nok syg men jeg lå en uge med 38-40gr! Det gjorde satme ondt!

Anmeld

3. marts 2011

Halbschön

Tror det er det der er tale om... Det havde Nicolai da han var 8mdr... Du behøver ikke holde barnet hjemme medmindre det har feber...

Anmeld

3. marts 2011

klmf

Problemet er bare, at jeg er sygeplejerske på en intensiv-afdeling og jeg tror ikke det vil se specielt godt ud, hvis jeg lige giver det til mine i forvejen dårlige og svækkede patienter. Selvom jeg måske allerede har gjort det, var på vagt i går og i forgårs Der er jo lige inkubationstiden at regne med.... Årh altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.