Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dine to hunkatte skal da hedde kurt og gert det hed mine hunkatte engang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne og lotte..
Fru'Rugaard skriver: Jeg har fået 2 nye killinger (hunner) - og jeg aner simpelthen ikke hvad de skal hedde Jeg plejer ellers og have fundet navn inden jeg får mine kæledyr hjem, men den her gang er jeg godt blank- kan i hjælpe, og liiige komme med nogle gode navne? Mine andre dyr hedder: Anton, Emil og Oscar, så det skal vel passe dertil?- eller næsten i hvert fald Rikke- Mor til Maja på 11 mdr
Jeg har fået 2 nye killinger (hunner) - og jeg aner simpelthen ikke hvad de skal hedde Jeg plejer ellers og have fundet navn inden jeg får mine kæledyr hjem, men den her gang er jeg godt blank- kan i hjælpe, og liiige komme med nogle gode navne? Mine andre dyr hedder: Anton, Emil og Oscar, så det skal vel passe dertil?- eller næsten i hvert fald Rikke- Mor til Maja på 11 mdr
Fru'Rugaard skriver: Mere logisk at du spørger til Dudi Jeg er kommet af med tulle og dudi, fordi hoppede på bordene, og tog alt spiseligt deroppe, og fordi at vores hunde overfalder dem og det sys jeg der er synd. De har det rigtig godt hvor de er nu Og Putte er blevet aflivet.Så vi har kun Oscar tilbage, også de 2 nye missere
Mere logisk at du spørger til Dudi Jeg er kommet af med tulle og dudi, fordi hoppede på bordene, og tog alt spiseligt deroppe, og fordi at vores hunde overfalder dem og det sys jeg der er synd. De har det rigtig godt hvor de er nu Og Putte er blevet aflivet.Så vi har kun Oscar tilbage, også de 2 nye missere
Nåår okai.. glemte du omdøbte hende dudi .. (nova kaldte hende tulle før) Jamen det er da også dejligt nok de har det bedre der hvor de er nu så
NatteS skriver: Nåår okai.. glemte du omdøbte hende dudi .. (nova kaldte hende tulle før) Jamen det er da også dejligt nok de har det bedre der hvor de er nu så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128