Hjæælp. Har du prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

At have to streger hvor test stregen var MEEGET utydelig, og så var du gravid alligevel??

Har nemlig taget 4 test, er meget i tvivl.

3 er MEEGET utydelig men til at ane, den sidste tror jeg ikke der er noget på, man kan slet ikke tage billed af det heller.. alle er taget idag......

Hjæælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Diana...

Mine har alle gange været meget utydelige på begge børn. en streg er en streg så tillykke. 

Anmeld

3. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

At have to streger hvor test stregen var MEEGET utydelig, og så var du gravid alligevel??

Har nemlig taget 4 test, er meget i tvivl.

3 er MEEGET utydelig men til at ane, den sidste tror jeg ikke der er noget på, man kan slet ikke tage billed af det heller.. alle er taget idag......

Hjæælp

jeg ville prøve og tage en test iegn om 2-3 dage for så skulle den gerne blive tydliger i takt med at dit hormon stiger..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak skal du ha, men tror ikkkk den er der. Den er VIRKELIG utydelig. man skal ikke blinke forkert så er den svær at se, var det os sådan med dig?:/

Hvor langt var du henne?

Men som sagt 3 ud af 4, det er jo os mange. Men ved sørme ikk. Tør ikk fortælle manden det overhoved, er meget i tvivl..

Første gang uden bestyttelse var for 24 dage siden.

Anmeld

3. marts 2011

tinasmor

Når jeg har testet har de været meget svage, men det er også fordi jeg har testet 4 dage før normal mens. Så er de blevet tydeligere som dagene gik.

Jeg har haft en gang hvor den blev ved med at være svag og der "mistede" jeg (bio) efter en uges tid, så nåede aldrig helt at blive gravid.

Anmeld

3. marts 2011

tinasmor

sweet skriver:

jeg ville prøve og tage en test iegn om 2-3 dage for så skulle den gerne blive tydliger i takt med at dit hormon stiger..

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.