heidi30 skriver:
Hej Marlene,
du skriver du er igang med at være kreativ og så tænkte jeg bare om du evt. har lyst til at vise din bog? Jeg skriver i en bog som jeg har fået af min mormor efter Malte blev født. Men i den er alt skrevet og trykt på forhånd så jeg skal jo bare udfylde resten.
Jeg har dog tænkt på at lave en anden også men er ikke så kreativ som dig, så jeg tænkte om jeg kunne blive inspireret af din bog 
Vh. Heidi
hej Heidi,
Uh ja - det kom til at lyde fancy det jeg skrev - men det er det nu slet ikke. Det er bare alm. tekst i word, hvor jeg har sat billeder ind og skrevet en masse, som jeg selv ville blive glad for!!!
Mine forældre havde ingen penge da jeg var lille - så min mor har selv lavet min bog. Hun har skrevet i detaljer om min barndom og helt frem til min konfirmation (jeg fik bogen i gave). Det er i en A4 mappe med et kæmpe billede af mig udenpå (I LOVE IT)!!!
Bogen er delt op i to dele: første del er en kopi af Barnets bog (dem man kan købe) bare skrevet selv. Altså fx. fødested, hvem var til fødsel, hvilket vejr var det den dag du blev født, hvad kostet en biobillet, busbillet, hvilke nummer lå nr. 1 den dag du blev født osv osv osv.
Anden del beskriver mere præcist hvordan jeg var som lille, hvad jeg sagde, hvornår jeg gjorde hvad osv
eeeeeeelsker MIN bog
græder tit af glæde over de ting mine forældre har skrevet i den.

Anmeld