Bihulebetændelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

TbCp

Er der nogen af jer der har prøvet at have det?

Jeg har været forkølet siden november.... den sidste måned har været ekstra slem, jeg er fuldstændig lukket i næsen... de sidste 10 dage har jeg taget næsespray som dog kun hjælper kortvarrigt og så har jeg været nødt til også at tage smertestillende her de sidste dage fordi jeg har så ondt under øjnene, i tindingen og i kæben....
Jeg har følt mig halvsløj idag og har så lige taget min temp. som siger 38... og det er mens jeg er på panodil + ipren.

Kan det mon være bihulebetændelse og hvordan søren kommer man af med det skidt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet at have det?

Jeg har været forkølet siden november.... den sidste måned har været ekstra slem, jeg er fuldstændig lukket i næsen... de sidste 10 dage har jeg taget næsespray som dog kun hjælper kortvarrigt og så har jeg været nødt til også at tage smertestillende her de sidste dage fordi jeg har så ondt under øjnene, i tindingen og i kæben....
Jeg har følt mig halvsløj idag og har så lige taget min temp. som siger 38... og det er mens jeg er på panodil + ipren.

Kan det mon være bihulebetændelse og hvordan søren kommer man af med det skidt???

det kunne godt lyde sådan..... jeg tror man får penicillin for den slags... Tina, RING TIL LÆGEN!

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det kunne godt lyde sådan..... jeg tror man får penicillin for den slags... Tina, RING TIL LÆGEN!

Ihh altså... jeg har da ikke tid til at være syg Håbede at man bare lige kunne tage et dampbad eller lign. og så var det overstået

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ihh altså... jeg har da ikke tid til at være syg Håbede at man bare lige kunne tage et dampbad eller lign. og så var det overstået

det kommer vidst an på hvor slemt det er:0)

men næsespray er godt, måske også saltvandsspray

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det kommer vidst an på hvor slemt det er:0)

men næsespray er godt, måske også saltvandsspray

Men næsesprayen fik jeg at vide at jeg max måtte tage 10 dage....

Lægen havde kun telefontid til 12.30, så jeg må måske lige kontakte lægevagten senere...

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Men næsesprayen fik jeg at vide at jeg max måtte tage 10 dage....

Lægen havde kun telefontid til 12.30, så jeg må måske lige kontakte lægevagten senere...

ja det er sandt... men saltvandsspray må du bruge ret meget af...

ja, ring til lægevagten

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt... men saltvandsspray må du bruge ret meget af...

ja, ring til lægevagten

Det må jeg lige prøve med... men ja det er der vel ikke noget i som kan gøre noget ved mig... altså det er vel bare vand og salt...

Nå jeg må have fat i vagtlægen, ville bare lige høre om nogen herinde havde haft det og om mit kunne lyde som det...

Tsk for svar

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Ja jeg har - og det lyder rigtig rigtig meget som om det er det du har!! Du skal sikkert på penicillin og dét i en fart. Når du ikke må bruge den alm. næsespray længere kan lægen ordinere dig en allerginæsespray, men den er et par dage om at virke ordentligt...min læge satte mig på den sideløbende med den alm. næsespray, så jeg ikke mærkede overgangen...

God bedring!! Det er grumt at have bihulebetændelse....

Anmeld

3. marts 2011

Jules

Det lyder helt sikkert som det.... 

Ring til lægen.... Det bliver kun værre....! Hvis det er det altså... har det selv 1 gang hver 2 år... Bvadr.... 

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja jeg har - og det lyder rigtig rigtig meget som om det er det du har!! Du skal sikkert på penicillin og dét i en fart. Når du ikke må bruge den alm. næsespray længere kan lægen ordinere dig en allerginæsespray, men den er et par dage om at virke ordentligt...min læge satte mig på den sideløbende med den alm. næsespray, så jeg ikke mærkede overgangen...

God bedring!! Det er grumt at have bihulebetændelse....

Åh øv

Havde mailet min læge som også mener det er bihulebetændelse, men jeg skal have taget en prøve før de ved det med sikkerhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.