Idé hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

SHERO

Heey kagekoner..

Jeg har fået en opgave som jeg ikke helt kan genneskue hvordan skal laves. Jeg skal lave en masse kager og cup cakes til et film sæt (nok bare dummies) Men de skal være eventyrlige/alice in wonderland agtige, men med et twist at uhygge og creepyness (tror jeg beskrivelsen var)

Nogen ideer til hvordan jeg kan få det uhyggelige ind i en farvestrålende smukke kager?

Alle ideer modtages med kyshånd, for skal snart til at tegne nogen skitser der skal til godkendelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

SHERO

Slet ikke nogen der har nogle ideer??  (hvis er rigtig heldig kan mine kager blive vist på cannes film festival, så skal ha nogen killer ideer)

Anmeld

5. marts 2011

SHERO

Hiver den lige op en sidste gang...

Anmeld

5. marts 2011

eirene

har du prøvet google? Google er din ven...

Ellers er det jo noget med edderkopper og afskårne  fingre..  Og ellers må du jo se filmen og tage ting derfra..

Det er da en spændende opgave du har fået.

Anmeld

5. marts 2011

SHERO

eirene skriver:

har du prøvet google? Google er din ven...

Ellers er det jo noget med edderkopper og afskårne  fingre..  Og ellers må du jo se filmen og tage ting derfra..

Det er da en spændende opgave du har fået.

Har googlet på livet løs, men kan simpelthen ikke finde noget. For blod og edderkopper blir for drabeligt...  Skal "bare" være smukt og farverigt men stadig lidt dystert...

Anmeld

5. marts 2011

SHERO

Nogen der har erfaringer med sprayfarve? er det bastant i farven, eller kan man godt bare "tone" farvet fondant lidt?

Anmeld

6. marts 2011

mariamiss6

Tullen85 skriver:

Slet ikke nogen der har nogle ideer??  (hvis er rigtig heldig kan mine kager blive vist på cannes film festival, så skal ha nogen killer ideer)

jamen er det noget der skal passe til en bestemt film? For så må det jo bare være at lave noget fra filmen?

Anmeld

6. marts 2011

skønneunger

hmm kommer jo meget an på filmen.

men gys mystik osv uden blod den er jo svær da det meste andet ligger i følelser.

men et øje med en tåre? lænker?

så kunne jeg ikke lige komme i tanker om mere er lige vågnet hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.