jeg har igennem hele min graviditet døjet med ondt i min lænd og de sidste uger har det flyttet sig ned til mine baller og ved lysken.
i går var jeg så til jordmord som undersøgte mig både indvendigt og udvendigt, mærkede på mit skambén´/lysken tryggede forskellige steder ved min lænd og hun var ikke i tvivl om at det var en mild form for bækkenløsníng jeg havde og at jeg skulle kontakte min læge og få en sygmeldig så jeg kunne blive aflastet så det ikke blev værre.
jeg kommer så in´d til en tilfældig læge da min´egen´har fri og han´menér ikke det er b´ækken´læsnín´g, han´´´´´´´´´´ trygger mig på læn´den´og kon´kludere ud fra det at det er muskelsmerter og at det sker der intet ved og jeg kan´jo báre spise nógen´panódil hvis ikke jeg kan´holde ud og arbéjde.
bágefter sidder jeg i min bíl og følger faktisk at han er rimelig useriøs og det virker ikke som om han har helt styr på det med bækkenløsníng og jeg menér da hellerik man kan stille en diagnose ved at trygge lidt på mit lænd??
hva menér i piger ?
kan jeg ikke godt tillade mig at be om en nytid ved min egen læge som forhåbetlig vil tage det lidt mere seriøst.
Anmeld