total useriøs læge som spilder min tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg har igennem hele min graviditet døjet med ondt i min lænd og de sidste  uger har det flyttet sig ned til mine baller og ved lysken.

i går var jeg så til jordmord som undersøgte mig både indvendigt og udvendigt, mærkede på mit skambén´/lysken tryggede forskellige steder ved min lænd og hun var ikke i tvivl om at det var en mild form for bækkenløsníng jeg havde og at jeg skulle kontakte min læge og få en sygmeldig så jeg kunne blive aflastet så det ikke blev værre.

jeg kommer så in´d til en tilfældig læge da min´egen´har fri og han´menér ikke det er b´ækken´læsnín´g, han´´´´´´´´´´ trygger mig på læn´den´og kon´kludere ud fra det at det er muskelsmerter og at det sker der intet ved og jeg kan´jo báre spise nógen´panódil hvis ikke jeg kan´holde ud og arbéjde.

bágefter sidder jeg i min  bíl og følger faktisk at han er rimelig useriøs og det virker ikke som om han har helt styr på det med bækkenløsníng og jeg menér da hellerik man kan  stille en diagnose ved at trygge lidt på mit lænd??

hva menér i piger ?

kan jeg ikke godt tillade mig at be om en nytid ved min egen læge som forhåbetlig vil tage det lidt mere seriøst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ann.

Ja, det synes jeg faktisk godt du kan.

Anmeld

3. marts 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

jeg har igennem hele min graviditet døjet med ondt i min lænd og de sidste  uger har det flyttet sig ned til mine baller og ved lysken.

i går var jeg så til jordmord som undersøgte mig både indvendigt og udvendigt, mærkede på mit skambén´/lysken tryggede forskellige steder ved min lænd og hun var ikke i tvivl om at det var en mild form for bækkenløsníng jeg havde og at jeg skulle kontakte min læge og få en sygmeldig så jeg kunne blive aflastet så det ikke blev værre.

jeg kommer så in´d til en tilfældig læge da min´egen´har fri og han´menér ikke det er b´ækken´læsnín´g, han´´´´´´´´´´ trygger mig på læn´den´og kon´kludere ud fra det at det er muskelsmerter og at det sker der intet ved og jeg kan´jo báre spise nógen´panódil hvis ikke jeg kan´holde ud og arbéjde.

bágefter sidder jeg i min  bíl og følger faktisk at han er rimelig useriøs og det virker ikke som om han har helt styr på det med bækkenløsníng og jeg menér da hellerik man kan  stille en diagnose ved at trygge lidt på mit lænd??

hva menér i piger ?

kan jeg ikke godt tillade mig at be om en nytid ved min egen læge som forhåbetlig vil tage det lidt mere seriøst.

Havde det været mig havde jeg nok klaget lidt over det, og fået en tid ved en anden læge .. Og hvis det ikke hjælper, kan din jordemoder så ikke skrive op til din læge at hun siger at det er det og du skal sygemeldes ?

Og så lige et stort

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

hov ved da ikke lige hva det er for enmasse tegn der er kommet, håber i kan læse hvad jeg skriver piger :-)

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

hvad arbejder du med?

som udgangspunkt, inden du bliver fuldtidssygemeldt, så skal arb. pladsen kigge på om de har opgaver du måske kan udføre og så være deltidssygemeldt...

men uanset hvad, skal ville jeg ringe til lægen, få en ny tid! og evt. alliere mig med den JM

Anmeld

3. marts 2011

SHERO

Synes bestemt du sku få en ny tid, min læge var i tvivl om jeg havde fået bækkenløsning midt i graviditeten fordi jeg havde så ondt, så jeg blev sendt til sygehuset til nogen lænd og bækken "kursus" agtig noget, hvor man skulle lære at skåne det mv. Var heldigvis ikke bækkenløsning. Men man skal ikke bare lade sig spise af med sådan en hurtig "dianose"

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg arbejder indenfor pleje området, jeg har både løft og går/står meget på job - nu har jeg altså ringet og brokket mig og fortalt om den useriøse læge og har fået en ny tid ved egn læge mandag, håber hun vil tage det seriøst - synes måske hellerikke at løsníngen er at proppe sig med panodiler.

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg arbejder indenfor pleje området, jeg har både løft og går/står meget på job - nu har jeg altså ringet og brokket mig og fortalt om den useriøse læge og har fået en ny tid ved egn læge mandag, håber hun vil tage det seriøst - synes måske hellerikke at løsníngen er at proppe sig med panodiler.

det er jo aldrig en løsning med panodiler... og slet ikke dagligt under en graviditet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.