Min mor fylder 60 - hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Dorthe1986

Hej allesammen

På tirsdag fylder min kære mor 60 år. Og jeg er lidt på bar bund med en gave... Det er sådan at alle søskende lægger sammen til et gavekort så hun kan få et nyt spisebord... Men jeg vil så gerne give hende en lille ting ekstra ved siden af.. men hvad?!

Jeg synes altid jeg køber smykker, så det skal helst være noget nyt synes jeg... parfume er heller ikke sagen heller ikke make-up...

Er der nogen der har nogen gode ideer? prislejet er omkring 500  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

JulieE

Hvad med en fin digital ramme og løftet om at du kommer med nogel billeder af det kommende barnebarn Vi har givet både mine forældre og min morfar sådan en med billeder af børn, børnebørn på. Det har været et stort hit

Anmeld

3. marts 2011

Malthes mor

Hvad med noget forkælelse til din mor, som massage eller landet wellness

Anmeld

3. marts 2011

Nettemor

Dorthe1986 skriver:

Hej allesammen

På tirsdag fylder min kære mor 60 år. Og jeg er lidt på bar bund med en gave... Det er sådan at alle søskende lægger sammen til et gavekort så hun kan få et nyt spisebord... Men jeg vil så gerne give hende en lille ting ekstra ved siden af.. men hvad?!

Jeg synes altid jeg køber smykker, så det skal helst være noget nyt synes jeg... parfume er heller ikke sagen heller ikke make-up...

Er der nogen der har nogen gode ideer? prislejet er omkring 500  

jeg vil også sige noget med billeder. evt et lille 'gavekort' på et billed af barnebarnet.. eller et billed af jer på. min mor ELSKER når hun får billeder.. også selv om det bare er et vi har taget selv..

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

Tak for de gode ideer

Men angående billede, da har vi allerede lovet et til hende fra en fotograf, når lillemanden er kommet til Så det skal helst være noget andet

Wellness er en god ide, men vil gerne have flere bud? Hvis i har nogle altså

Anmeld

3. marts 2011

Heidimed lea

ærgelig at det er så tæt på ellers kunne en fotonog måske være en ide...   altså sådan en med billeder af ex hendes liv ..

knus Heidi

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

Heidimed lea skriver:

ærgelig at det er så tæt på ellers kunne en fotonog måske være en ide...   altså sådan en med billeder af ex hendes liv ..

knus Heidi

Ja jeg er sku lidt sent ude  Men sidder med en masse skoleopgaver... og har bare skudt det lidt i baghovedet, men jeg må se hvad jeg kan finde på. Det er også bare som en ekstra gave... Men vil da gerne at det bliver noget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.