kom der nogensinde en update på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Nemesis

historien om bedstefaderen der (muligvis) havde misbrugt barnebarnet??

Har sådan tænkt på dem og deres datter men også på manden/faderen som må have det helt forfærdeligt med at ens egen far har krænket ens barn.

Håber sådan at der blev afklaring og at de ikke hænger i et "måske" limbo.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mia&Allan

ladydan1 skriver:

historien om bedstefaderen der (muligvis) havde misbrugt barnebarnet??

Har sådan tænkt på dem og deres datter men også på manden/faderen som må have det helt forfærdeligt med at ens egen far har krænket ens barn.

Håber sådan at der blev afklaring og at de ikke hænger i et "måske" limbo.

Sisse

Jeg har også tænkt rigtig meget på dem, det er simpelthen forfærdeligt og føler med dem.....

Ved næsten hvad de er igennem, da vi også har sådan noget forfærdeligt tæt på

Anmeld

3. marts 2011

Nemesis

Mia&Tonny skriver:

Jeg har også tænkt rigtig meget på dem, det er simpelthen forfærdeligt og føler med dem.....

Ved næsten hvad de er igennem, da vi også har sådan noget forfærdeligt tæt på

ja det er rigtig forfærdeligt og jeg tænker også over om de nu ender med at stå alene for jeg kan sagtens forestille mig at andre i familien nægter at tro på sådan noget..simpelthen fordi det er for forfærdeligt at tro på.

Sisse

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

ladydan1 skriver:

ja det er rigtig forfærdeligt og jeg tænker også over om de nu ender med at stå alene for jeg kan sagtens forestille mig at andre i familien nægter at tro på sådan noget..simpelthen fordi det er for forfærdeligt at tro på.

Sisse

Vi har ihvertfald meget lidt kontakt med min svigerfamilie da de ikke rigtig vil tro på hvad vi siger..... Men ja sådan ender det tit og føler virkelig med dem...

Anmeld

3. marts 2011

Nemesis

Mia&Tonny skriver:

Vi har ihvertfald meget lidt kontakt med min svigerfamilie da de ikke rigtig vil tro på hvad vi siger..... Men ja sådan ender det tit og føler virkelig med dem...

ja det er netop det jeg mener..det er sq svært nok at stå i den situation men så også føle man står alene eller at folk er mistroiske..åhh det må være så hårdt.

Håber virkelig at de har styrke til at komme igennem det sammen og at familien støtter op.

Sisse

Anmeld

3. marts 2011

Mia&Allan

ladydan1 skriver:

ja det er netop det jeg mener..det er sq svært nok at stå i den situation men så også føle man står alene eller at folk er mistroiske..åhh det må være så hårdt.

Håber virkelig at de har styrke til at komme igennem det sammen og at familien støtter op.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.