nogle der kan anbefalde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

musse1

et hotel som er godt i sverige ?

manden og jeg har snakket om at tage på weekend ophold her sidst på året, sammen med et vennepar. vi ved det skal i sverige, så tænker i måske kender nogle gode hoteller i kan anbefalde ?

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Sofia

Hvor i Sverige? Sidste sommer var min kæreste og jeg på weekend i Stockholm, vi boede på Hotel Scandic og der var bare den LÆKRESTE morgenbuffet + en cafe/restaurtant helt øverst oppe hvor man kunne se ud over vandet, rigtig dejligt hotel, og det ligger centralt, du kan nemt gå til gamla stan.

Anmeld

3. marts 2011

Tanja1234

Vi har tidligere boet på Teaterhotellet i Malmö. Det er super hyggeligt, ligger centralt og så har de egen parkeringskælder.

Anmeld

3. marts 2011

musse1

Sofia skriver:

Hvor i Sverige? Sidste sommer var min kæreste og jeg på weekend i Stockholm, vi boede på Hotel Scandic og der var bare den LÆKRESTE morgenbuffet + en cafe/restaurtant helt øverst oppe hvor man kunne se ud over vandet, rigtig dejligt hotel, og det ligger centralt, du kan nemt gå til gamla stan.

tænker lidt omkring malmø og stockholm, så det hotel vil jeg da klart lige se på

Anmeld

3. marts 2011

musse1

Tanja1234 skriver:

Vi har tidligere boet på Teaterhotellet i Malmö. Det er super hyggeligt, ligger centralt og så har de egen parkeringskælder.

tak det bliver der også lige kikket på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.