Wasabi Ærter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Pia.

MUMS.... :P

Nogen der spiser de her små djævle...

Var hos min dejlige veninde i weekenden og der stod en skål med de her små lækre-stærke-grønne-wasabi-ærter...

Nu er der så sket det at jeg er blevet afhængig og det passer mig meget dårligt da jeg skal tabe mig og ikke tror at de er det bedste og hjælper mig bedst på vej... - Men for pokker hvor er de lækre, bare en lille håndfuld af gangen... og så lige forbi skålen igen og så igen og så lige en sidste gang... En god ting er der, jeg spiser ikke slik mere :)

Hej jeg hedder Pia og jeg er afhænig af ærter ;) *GGGG* - Vild man kan møde en sådan ny ting der bare gør en sindsygt afhængig... *S*

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Honningblomst

-GRINER- Hvor er du skøn, Pia...og ja, jeg kender dem jo godt, de små grønne djævle...;)
Livet ville være trist hvis ikke der var noget forbudt at være forfalden til og så er wasabi-ærter da ikke det værste...:)

Knus Eva...som skulle høre fra Jeppe hvornår Mikkel kunne lege..(L)

Tænker på dig....(H)(H)(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Pia.

Ja de smager bare lækkert... :)...

Jamen han kan lege lige når det passer jer *S* - jeg har jo bare et lille problem at jeg først lukker klokken fem hvis de skal være her... fredag lukker jeg tidligt, så kunne det måske være der ? hvis du syntes ?...

Knus Pia (H)

Anmeld

6. oktober 2008

twinboys

Thi hi ja der er sommetider nogle små ting som åbentbart skal hoppe ind i munden... Så træls...

Majbritt(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Pia.

twinboys skriver:

Thi hi ja der er sommetider nogle små ting som åbentbart skal hoppe ind i munden... Så træls...

Majbritt(H)

ja det er der... men de smager også pokkers godt...

Sov godt knus Pia...

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

ja det er der... men de smager også pokkers godt...

Sov godt knus Pia...

Kender jeg alt for godt til... Så træls... Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

-GRINER- Hvor er du skøn, Pia...og ja, jeg kender dem jo godt, de små grønne djævle...;)
Livet ville være trist hvis ikke der var noget forbudt at være forfalden til og så er wasabi-ærter da ikke det værste...:)

Knus Eva...som skulle høre fra Jeppe hvornår Mikkel kunne lege..(L)

Tænker på dig....(H)(H)(H)

lige mig igen....

Nu tog jeg bare posen og hældte dem op i en skål så kikkede faktisk ikke bag på dem... Hvor slemme er de... er der meget fedt m.m i dem.... ?

Tør jeg få chokket ;)

Knus Grønærten ;)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.